اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله نوری‌همدانی:

شرکت در انتخابات تجدید پیمان با نظام است

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم با اشاره به اینکه دشمن فعالیت بسیار زیادی انجام می‌دهد تا حضور حداکثری در انتخابات را کمرنگ کند، گفت: شرکت در انتخابات تجدید پیمان مردم با نظام جمهوری اسلامی است.

شرکت در انتخابات تجدید پیمان با نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با اقشار مختلف مردم با بیان اینکه یوم‌الله نهم دی ماه روز تجلی ولایت‌پذیری و میثاق با ولایت است، اظهار کرد: نهم دی ماه روز خروش ملت ایران و برچیدن بساط فتنه‌گران است.
وی با بیان اینکه فتنه‌گران در سال 88 اساس اسلام و ولایت فقیه را هدف گرفته بودند، تصریح کرد: هوشیاری و بصیرت ملت ایران توطئه‌های فتنه‌گران را رسوا کرد و با خروشیدن در نهم دی ماه مانند سیل کشور را از وجود فتنه و فتنه‌گران پاک کردند.
این مرجع تقلید با بیان اینکه در اسلام حکومت و ولایت از یکدیگر جدا نیست، خاطر نشان کرد: افراد ظالم و ستمکار حق ندارند بر مردم حاکم شوند و طبق دستور خداوند حکومت باید در اختیار پیامبر، امام و نایب امام باشد.
وی ادامه داد: اسلام نمی‌خواهد حکومت با زور و تزویر صورت بگیرد و شرط اصلی حکومت اسلامی این است که مردم از آن استقبال کنند، مردم باید رای بدهند و حکومت را با جان و دل بپذیرند.
‌نوری‌همدانی با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه تصریح کرد: مردم باید همیشه در صحنه‌ها حضور داشته باشند تا دشمن جرأت نکند فکر تعرض و توطئه‌چینی علیه حکومت‌های اسلامی را داشته باشد.
وی اضافه کرد: در حکومت‌های حق و اسلامی مردم به رهبرانشان عشق می‌ورزند، ولی در حکومت‌های باطل 99 درصد مردم قیام می‌کنند و جنبش‌های وال استریت و بیداری اسلامی را تشکیل می‌دهند.
استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اهمیت بسیار زیادی دارد، اظهار کرد: حضور حداکثری و شرکت در انتخابات تجدید پیمانی با نظام جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه دشمن همواره در حال توطئه‌چینی علیه جمهوری اسلامی است، گفت: در فتنه 88 دشمن خط اصلی را به فتنه گران می‌داد و همچنین دشمن برنامه بسیاری برای تضعیف انتخابات در ایران دارد و حضور حداکثری مردم نقشه‌های آنها را نقش بر آب خواهد ساخت.
نوری‌همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید فرهنگ و روحیه انقلاب امام خمینی(ره) را در خود حفظ کنیم، بیان کرد: مطالعه صحیفه نور و دفتر تبیان که شامل بیانات و سخنان امام خمینی(ره) است می‌تواند کمک بسیار زیادی به ما داشته باشد.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول