اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کانون فرهنگی دانشگاهیان کشور:

دانشگاه در نهادهای تصمیم‎گیری حضور موثر ندارد

خبرگزاری فارس: قائم مقام کانون فرهنگی دانشگاهیان کشور گفت: دانشگاه هنوز در نهادهای تصمیم‌گیری حضور موثر ندارد.

دانشگاه در نهادهای تصمیم‎گیری حضور موثر ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هاشم داداش‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران گلستان اظهار داشت: کانون فرهنگی دانشگاهیان ایران اسلامی از سال 1381 شکل گرفت و در اواخر دولت اصلاحات مجوز رسمی خود را دریافت کرد و از سال 1388 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
وی با بیان اینکه این کانون یک تشکل علمی، فرهنگی و سیاسی است، خاطر نشان کرد: خاستگاه کانون‌های فرهنگی دانشگاه ها‎ست و از این رو علمی است و چون علم در دانشگاه در تمام حوزه‎های اقتصادی، بین‎المللی، علمی و فناوری، اجتماعی، فرهنگی وجود دارد پس این کانون در همه حوزه‎ها مواضع خود را می‎تواند داشته باشد.
داداش‌پور با اشاره به اینکه کانون فرهنگی دانشگاهیان از لحاظ سیاسی اصولگراست، تاکید داشت: این کانون تلاش دارد در نهادهای تصمیم‎گیر بتواند ایفای نقش کند و به دلیل همین رویکرد در انتخابات حاضر و آینده نیز شرکت کرده است.
قائم مقام کانون فرهنگی دانشگاهیان با بیان اینکه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است، تصریح کرد: به عنوان یک تشکل سیاسی معتقدیم که 9 دی به معنای بصیرت مردمی در مقابل فتنه بود.
وی حضور 40 میلیونی مردم در انتخابات ریاست جمهوری خرداد 1388 را نشان دهنده توسعه سیاسی کشور دانست و افزود: عده‌ای خودآگاه و ناخودآگاه در مسیری حرکت کردند که دچار فتنه شدند.
داداش‌پور اذعان داشت: اما توسعه نگاه انقلابی و اسلامی مردم دوباره در دی ماه خود را نشان داد و مردم با حضور در میدان‎ها نشان دادند که شکافی بین ملت و نظام وجود ندارد.
انتهای پیام/خ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول