اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز حماسه 9 دی

پل «صاحب الزمان (عج)» شهر جیرفت افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز حماسه تاریخی ملت ایران در 9 دی سال 88، پل «صاحب الزمان (عج)» شهر جیرفت افتتاح شد.

پل «صاحب الزمان (عج)» شهر جیرفت افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، پیش از ظهر امروز همزمان با سالروز حماسه تاریخی ملت ایران در 9 دی سال 88، پل «صاحب الزمان (عج)» شهر جیرفت با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای شهر جیرفت و مسئولان محلی این شهرستان افتتاح شد.
امان‌الله مختاری شهردار جیرفت در حاشیه آیین افتتاح پل «صاحب‌الزمان (عج)» شهر جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: ساخت این پل کمک فراوانی به کاهش ترافیک شهر و تسهیل عبور و مرور شهروندان می‌کند.
وی افزود: این پل با اعتبار حدود یک‌میلیارد و 250 میلیون تومان از محل اعتبارات استانداری کرمان و شهرداری جیرفت احداث شده است.
مختاری با بیان مشخصات پل «صاحب‌الزمان (عج)» شهر جیرفت گفت: این پل دارای عرض 18 متر و طول 74 متر با هفت دهانه هشت متری است.
این مراسم با برنامه‌های مختلفی از جمله قرائت مقاله توسط فرزند شهید و ساکنان منطقه و اجتماع بزرگ شهروندان جیرفت همراه بود.
افتتاح پل «صاحب‌الزمان (عج)» شهر جیرفت حاشیه‌های جالبی از جمله تقدیر و تشکر امیرحسین هشت ساله از خدمات شهردار پرتلاش جیرفت و مسئولان این شهرستان را به دنبال داشت.
به گزارش فارس، در طول یک‌سال سه پل برای کاهش ترافیک و تسهیل عبور و مرور مردم به ویژه در زمان بارندگی‌ها، با همت شهرداری جیرفت و کمک‌های استانداری کرمان احداث شده که این اقدامات در نوع خود در شهرستان جیرفت بی‌نظیر است.
انتهای پیام/م30
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول