اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مراجع عظام و رئیس مجلس

مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله مرعشی‌نجفی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم بزرگداشت بیست و دومین سالگرد ارتحال مرحوم آیت‌الله مرعشی‌نجفی با حضور مراجع عظام، مسئولین کشوری و مردم شب گذشته برگزار ‌شد.

مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله مرعشی‌نجفی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم بیست و دومین سالگرد ارتحال مرحوم آیت‌الله شهاب‌الدین مرعشی‌نجفی با حضور آیت‌الله نوری‌همدانی از مراجع عظام تقلید، ‌علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری، سردار مهدوی‌نژاد، فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع)، حجت‌الاسلام موسی‌پور، استاندار قم، حجت‌الاسلام آشتیانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام بنایی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان دفاتر آیات عظام وحید‌خراسانی، صافی‌گلپایگانی و مکارم‌شیرازی در حسینیه آن مرجع فقید برگزار شد.
در این مراسم ابتدا آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط باقری از قاریان قرآن کریم تلاوت شد و سپس محمد عاصی از ذاکرین اهل بیت(ع) به نوحه‌سرایی در رسای مصیبت حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) پرداخت.
در ادامه حجت‌الاسلام فاطمی‌نیا از اساتید حوزه ایراد سخنرانی کرد و با اشاره به اینکه مرجع تقلید در درجه اول فقیه است، تصریح کرد: همت مرحوم آیت‌الله مرعشی‌نجفی مثال‌زدنی است که مجتهدی که تعداد بسیاری مقلد دارد، بسیاری از وقت خود را صرف کتاب‌شناسی موضوعی کند و سپس کتابخانه‌ای به این عظمت تشکیل دهد.
این استاد حوزه با تاکید بر اینکه از مهم‌ترین امتیازات کتابخانه مرحوم آیت‌الله مرعشی‌نجفی این است که دارای کتاب‌های چاپی است که به حکم خطی است، افزود: کتاب‌های خطی و این نسخه‌ها با زحمات بسیار مرحوم آیت‌الله مرعشی‌نجفی جمع‌آوری شده است.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول