اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس جمهور؛

مراسم دومین سالگرد مرحوم کردان برگزار شد

خبرگزاری فارس: دومین سالگرد مرحوم علی کردان وزیر سابق کشور امروز با حضور رئیس جمهور و جمعی از مسئولان و مردم مازندران در مصلای شهرستان ساری برگزار شد.

مراسم دومین سالگرد مرحوم کردان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری ، در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان مازندران جمعی از علما و روحانیون استان،‌استاندار مازندران و مدیران دستگاه‌های اداری استان به همراه جمع کثیری از مردم استان مازندران حضور داشتند.
رئیس جمهور کشورمان در این مراسم بزرگداشت مرحوم کردان را بزرگداشت خدمت و خدمتگزاری دانست و گفت: مرحوم کردان سعی می‌کرد در خط ولایت و رهبری حرکت کند.
محمود احمدی‌نژاد از نهضت کربلا و عاشورای حسینی به عنوان کشتی نجات و چراغ هدایت نام برد و خاطرنشان کرد: اوج کمال انسانی و تجلی زیبایی‌ها در قیام و حرکت امام حسین (ع) قابل مشاهده بود.
وی از حادثه عاشورا به عنوان صحنه هنرنمایی خود خدا یاد کرد و بیان داشت: عمل و تقوای امام حسین (ع) یک دوره کامل از توحید و معاد بوده است.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برخی‌ها در تاریخ از جمله در دوران امام حسین (ع) هم از ابزار حق استفاده می‌کردند و هم از ابزار باطل، تصریح کرد: دنیا طلبی و فرهنگ نفاق، در برخی مقاطع به حد اکثریت خود رسیده بود.
احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه تشخیص جبهه حق و باطل در برخی زمان‌ها مشکل خواهد بود، خاطرنشان کرد: مخالفان امام حسین (ع) و دشمنان دین مدعی بودند که امام حسین (ع) علیه حکومت قیام کرده‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنانش از مردم مازندران به عنوان مردم الهی، موحد و در خط نورانی ولایت و امامت نام برد و خاطرنشان کرد: مردم استان در طول تاریخ، تاریخ‌ساز و الگو بودند.
رئیس جمهور به سابقه خدمتی مرحوم علی کردان وزیر سابق کشور اشاره کرد و گفت: مرحوم علی کردان مرد مومنی بوده که در خدمت انقلاب و مردم بود و پای اسلام و ارزش‌ها ایستاد.
احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه هجوم سنگین افراد و دروغ پراکنی‌ها ربطی به استیضاح کردان نداشت، تصریح کرد: نباید در استیضاح شخصیت کسی خدشه‌دار شود.
وی یادآور شد: در موضوع استیضاح کردان برخی از رسانه‌های بیگانه و حتی رسانه‌های داخلی که محور فعالیت‌شان دروغگویی بود در یک جبهه برای شکستن قامت مرحوم علی کردان همکاری کردند.
احمدی‌نژاد با انتقاد از برخی رفتارها بین وزرا و مسئولان دیگر اذعان داشت: بعضاً به وزیر مراجعه می‌کنند که این امکانات را به ما بدهید و ما در مقابل کاری با شما نداریم.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه طول و عمر زندگی مهم نیست بلکه کیفیت زندگی مهم است، متذکر شد: مهم این است که مرحوم کردان سرافراز و خدمتگزار زندگی کرده است.
احمدی‌نژاد در پایان تاکید کرد: شهادت می‌دهم که مرحوم کردان پاک و دلسوخته انقلاب و اسلام بوده است.
گفتنی است در حین سخنرانی رئیس جمهور، جمعی از کارگران نساجی قائم‌شهر با در دست داشتن پارچه نوشته‌ای که در آن نوشته شده بود« 17ماه است که حقوق نگرفته‌ایم»، خواستار بررسی و حل مشکلات کارگری خود شدند.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول