اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

دشمن به دنبال بزرگنمایی اختلاف سلیقه کاندیداهاست

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: دشمن برای خدشه‌دار کردن و ایجاد تفرقه در بین مردم و برای عدم حضور آنان در انتخابات، از اختلاف نظر کاندیداها، برخی فاصله‌ها و تخریب‌ها استفاده می‌کند.

دشمن به دنبال بزرگنمایی اختلاف سلیقه کاندیداهاست
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان فرمانداری و بخشداری نهبندان اظهار داشت: با توجه به قرار داشتن در زمان ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی دوره نهم مجلس شورای اسلامی کارکنان باید بر حفاظت گفتار و نوشتار توجه داشته باشند.
وی افزود: رسالت و هدف اصلی وزارت کشور و به تبع آن فرمانداری شهرستان فراهم کردن زمینه‌های لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم است.
فرماندار نهبندان با بیان اینکه این شهرستان به عنوان مرکز انتخابیه شهرستان‌های نهبندان و سربیشه است، تصریح کرد: تاکنون تمامی بسترهای و اقدامات برای برگزاری انتخابات سالم و حضور داوطلبان برای نامزد شدن در دوره نهم مجلس شورای اسلامی در این ستاد انتخابیه ایجاد شده است.
شرافتی بر حفاظت گفتار و نوشتار کارکنان فرمانداری تاکید کرد و افزود: ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان فرمانداری و بخشداری باید بگوییم که نباید حرکت و گفتاری را داشته باشند که سبب تشویق در افکار عمومی شود.
وی با اشاره به اینکه دشمن امروزه در صدد کم رنگ جلوه دادن انتخابات و حضور مردم در این امر مهم است، گفت: دشمنان از بصیرت دینی و ولایی ملت در هراس هستند و به همین دلیل درصدد کارشکنی، توطئه و تخریب در نظام و توجه امروز آنان بر انتخابات آینده است.
فرماندار نهبندان ادامه داد: دشمن برای خدشه‌دار کردن و ایجاد تفرقه در بین مردم و برای عدم حضور آنان در انتخابات، از اختلاف نظر کاندیداها، برخی فاصله‌ها و تخریب‌ها استفاده می‌کند اما دشمنان باید بدانند که ملت فهیم ایران در این انتخابات همانند 29 انتخابات گذشته این نظام با حضور پر شور خویش جواب دندان‌شکنی به آنها می‌دهند.
شرافتی نیز بر اصل بی‌طرفی و برخورد متوازن و شایسته با تمامی نامزدهای این انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: برای بستن راه نفوذ دشمن و برای جلوگیری از هرگونه تشویشی در افکار عمومی کارکنان فرمانداری و بخشداری و مجموعه اجرایی انتخابات نهبندان باید با بی‌طرف و با عدالت رفتار کنند.
وی با بیان اینکه انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی نمادی از تجلی بصیرت دینی مردم و ولایت‌مداری آنان است، تصریح کرد: ملت از دیرباز توطئه‌های دشمنان را خنثی و از آنها به عنوان یک فرصت استفاده کردند و در این انتخابات نیز از ولایت و نظام اسلامی حمایت و پشتیبانی می‌کنند.
فرماندار نهبندان افزود: نماینده‌ای کارآمد است که در خدمت به مردم اصل عدالت محوری و اسلامی عمل کردن را پیشه کند و در خدمت بی‌منت به مردم پیشگام و پیشتاز باشد.
شرافتی اضافه کرد: نماینده‌ای اثرگذار است که نسبت به دین و تعهد خویش به نظام اسلامی وفادار باشد و حافظ ارزش‌های اسلامی و از خط ولایت فقیه منحرف نشود.
وی خواستار تلاش و مشارکت جدی همکاران برای برگزاری انتخاباتی قانون‌مند و سالم شد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول