اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

موفقیت‌های اخیر ایران حاصل حماسه نهم دی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: موفقیت‌های اخیر ایران در میادین بین‌المللی حاصل خنثی شدن توطئه‌های دشمنان در حماسه نهم دی‌ماه است.

موفقیت‌های اخیر ایران حاصل حماسه نهم دی است
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: حماسه 9 دی زمانی شکل گرفت که در فتنه سال 88 دشمن قصد داشت در ششم دی‌ماه همان سال تیشه را به ریشه انقلاب بزند.
وی افزود: موفقیت‌هایی همچون دستیابی به هواپیمای بدون سرنشین آمریکا و دستگیری جاسوس سیا، نتیجه حماسه نهم دی است.
امام جمعه چابهار بیان داشت: سران فتنه در برابر مقدسات انقلاب و اسلام آنچه که ملت ایران خود را فدای آن می‌کنند، ایستادگی کردند و چهره مخفی فتنه‌گران به حرمت خون شهدا آشکار شد اینگونه بود که ملت ایران دست به دست هم پشت سر مقام معظم رهبری ایستادند و از ارزش‌های عاشورایی نظام دفاع کردند.
موسوی ادامه داد: ملت ایران در نهم دی‌ماه سال 88 به خیابان‌ها سرازیر شدند و آمادگی خود را برای حمایت از ارزش‌های انقلاب اعلام کردند.
وی گفت: فتنه سال 88 یک فتنه خطرناک از سوی دشمن بود که کمترین هزینه را برای آنها به دنبال داشت و به گفته مقام معظم رهبری این فتنه سال‌ها پیش در دستور کاری دولتمردان آمریکا بوده است.
امام جمعه چابهار افزود: نهم دی‌ماه درس‌های عبرت آمیز زیادی برای دوستداران و دشمنان انقلاب دارد که باید جوانان با زوایای پیدا و پنهان آن آشنا شوند.
موسوی خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی در سایه بیرق امام حسین(ع) در دل‌های ملت ایران روشن شد.
وی گفت: پس از فتنه سال 88، ملت ایران به دامن ولایت‌فقیه روی آوردند و این امر سبب شد خداوند نصرت خود را نسبت به ایران بیشتر کند و دستیابی به قله‌های علمی هموارتر شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول