اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار الهیاری و آیت‌‌الله بهشتی مطرح شد

برگزاری نشست منطقه‌ای مدیران کارآفرین کشور در دانشگاه قم

خبرگزاری فارس: در نشست رئیس دفاتر کارآفرینی کشور و مرکز رشد دانشگاه قم با آیت‌ الله احمد بهشتی سرپرست دانشگاه قم بر برگزاری نشست منطقه‌ای مدیران کارآفرینان کشور در دانشگاه قم تأکید شد.

برگزاری نشست منطقه‌ای مدیران کارآفرین کشور در دانشگاه قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه قم، آیت‌‌الله احمد بهشتی سرپرست دانشگاه قم در ابتدای این نشست با بیان اینکه برگزاری دوره‌های کارآفرینی یک اقدام بسیار مفید است، اظهار داشت: برگزاری این دوره‌ها فضایی را فراهم می‌کند تا افراد بتوانند ابتکار و خلاقیت‌های خود را به نمایش بگذارند.
وی بیان داشت: همین که یک فرد بتواند از خود ابتکاری داشته باشد و کارآفرینی کند بسیار خوب است و می‌تواند اثر مفیدی در جامعه داشته باشد.
سرپرست دانشگاه قم ادامه داد: خیلی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها شاید بعد از فارغ‌التحصیلی نتوانند شغل مورد نظر خود را بیابند بنا بر این با برگزاری این گونه دوره‌های کارآفرینی زمینه برای آنان فراهم می‌شود.
دکتر الهیاری رئیس دفاتر کارآفرینی کشور با بیان اینکه مراکز کارآفرینی در دانشگاه‌ها حدود 10 سال است که شکل گرفته است، گفت: در بسیاری از دانشگاه‌های کشور مراکز کارآفرینی وجود دارد.
وی بیان داشت: در کشور حدود 107 مرکز کارآفرینی تشکیل شده و مشغول فعالیت هستند.
رئیس دفاتر کارآفرینی کشور با اشاره به مزیت وجود و مراکز کارآفرینی و برگزاری دوره‌های کارآفرینی اضافه کرد: دوره‌های کارآفرینی که برگزار می‌شود دارای اثرات و خروجی‌های بسیاری است که اشتغالِ مولد از جمله آن است.
محمد طباطبایی رئیس مرکز رشد دانشگاه قم نیز با بیان اینکه برگزاری دوره‌های کارآفرینی از جمله برنامه‌های مرکز رشد است، اضافه کرد: طی سال‌های اخیر دوره‌های کارآفرینی بسیاری در مراکز رشد برگزار شده و در این خصوص تعاملات بسیار خوبی با سازمان‌های مرتبط وجود دارد.
وی ادامه داد: تدوین دوره‌های کارآفرینی و برگزاری آن از برنامه‌های مرکز رشد است و در این رابطه حرکت‌های بسیار خوبی نیز صورت گرفته است.
انتهای پیام/ش30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول