اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد:

محیط‌بانان دنا از برترین‌های کشور هستند

خبرگزاری فارس: معاون مالی و پشتیبانی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: محیط‌بانان دنا از برترین‌های کشور هستند که تعصب خاصی نسبت به حفظ گونه‌های زیستی در این منطقه دارند و با متخلفان در هر لباسی به صورت قانونی برخورد می‌کنند.

محیط‌بانان دنا از برترین‌های کشور هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، علی رضاپور عصر امروز در نشست تودیع و معارفه سرپرست محیط زیست شهرستان دنا، اظهار داشت: منطقه زیست محیطی دنا یکی از مناطق زیبا و بکر در دنیا بوده که موجب می‌شود در آینده گردشگران زیادی از این منطقه بازدید کنند.
وی گفت: امیدواریم که نگاه همه مردم به تنوع‌زیستی نگاهی آینده‌نگر باشد و از این ثروت خدادادی با دل و جان محافظت کنیم تا آیندگان نیز با دیدن این نعمت الهی آن را پاس بدارند.
رضاپور در خصوص چگونگی حفاظت از محیط زیست افزود: البته می‌بینیم که خداوند در زمان حضرت نوح و نزول عذاب الهی برای آن قوم، به آن حضرت دستور داد تا از هر حیوان یک جفت را جمع‌آوری کرده و این خود نشان از اهمیت موجودات در نزد خداوند دارد و مهم بودن حظ تنوع‌زیستی را می‌رساند. 
وی در این خصوص تصریح کرد: این مهم نشان از وظیفه انسانی در برابر حفظ محیط زیست است و همه مردم باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد.
معاون محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اهمیت حفظ محیط زیست توسط ماموران و محیط‌بانان و وظیفه سنگین آن‌ها در این راستا، بیان کرد: باید علاوه بر نگهداری از تنوع زیستی این مقوله در بین مردم به درستی فرهنگ‌سازی شود.
وی در رابطه با وظایف متعدد محیط‌بانان تاکید کرد: محیط‌بانان دنا از برترین‌ها در کشور هستند و تعصب خاصی به محیط زیست دارند که باید این روحیه را با جدیت تمام پیگیری کنند و با متخلفان و شکارچیان غیر قانونی برخورد جدی کنند.
رضاپور به رابطه گسترده گردشگری و محیط زیست اشاره کرد و گفت: امروزه بحث توریسم و گردشگری امری بسیار مهم و اشتغال‌زا بوده که باید به همین منظور  با تمام وجود از محیط زیست نگهداری کنیم.
 در این نشست از زحمات علی‌محمد امیری سرپرست سابق محیط زیست شهرستان دنا قدردانی و محسن پاکباز به عنوان سرپرست جدید محیط زیست این شهرستان معرفی شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول