اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد:

مالیات در حال حاضر تنها از سوی افراد ضعیف پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: افرادی در حال حاضر ثروت فراوانی دارند ‌اما مالیات نمی‌دهند، مالیات فعلا تنها از سوی افراد ضعیف مملکت پرداخت می‌شود.

مالیات در حال حاضر تنها از سوی افراد ضعیف پرداخت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در جمع مردم شهرستان ایوان اظهار داشت: سلام خدا بر مردم شهرستان ایوان، رزمندگان، شهیدان، ایثارگران و ... باد.
وی ادامه داد: سلام خدا بر دانشجویان، دانش‌آموزان، فرهنگیان و جوانان ایوان، دختران مومن عفیف و هنرمند و پسران شجاع و انقلابی و غیرتمند ایوان باد.
این مسئول اضافه کرد: امروز بالاترین عمل صالح، عمل انقلابی و بالاترین خدمت ساختن ایران است و ساختن ایران عبادت است.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: ساخت ایران خدمت به بهترین بنده‌های خداست ایران بر اساس عدالت ساخته شود و همه ملت عادلانه از ثروت و امکانات کشور بهره ببرند ساختن ایران یعنی همه جا باید آباد شود.
رئیس جمهور گفت: امروز باید ایران را در بخش اقتصاد، فرهنگ، عمران، بسازیم، شایستگی ملت ایران بیش از آن است و باید در این راه تلاش شود.
وی ادامه داد: خدای متعال ظرفیت‌‌های زیادی را به ملت ایران اسلامی اعطا کرده است، اما بهانه‌ها، سنگ‌اندازی‌ها و مانع تراشی‌هایی برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی وجود دارد.
این مسئول اضافه کرد: کارهای فراوانی باید در کشور انجام شود، اصلاحات ساختاری در اقتصاد نیاز است، توزیع ثروت عادلانه باشد، تولید ثروت باید عادلانه باشد و همه از امکانات کشور استفاده کنند.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: صنایع، کشاورزی و ... در کشور باید گسترش یابد، هشت عنوان و نقطه کلیدی مانع پیشرفت ملت و پرواز به
قله‌های پیشرفت است.
رئیس جمهور گفت: یکی از این نقاط اصلاح نظام گمرک و مالیات است، افرادی ثروت فراوان داشته اما مالیات نمی‌دهند، مالیات تنها از سوی افراد ضعیف مملکت پرداخت می‌شود.
وی ادامه داد: ما مصمم هستیم با اصلاح مالیات و روش‌های مالیاتی در راستای عدالت حرکت کنیم و عادلانه بین مردم توزیع کنیم.
این مسئول اضافه کرد: 340 هزار میلیارد تومان مانده تسهیلات بانکی وجود دارد، اگر تسهیلات بانکی به طور عادلانه با سود مناسب و مشارکت حقیقی در بین مردم توزیع شود یک نفر بیکار در کشور باقی نخواهد ماند.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: اگر این میزان تسهیلات بین 75 میلیون نفر از جمعیت کشور تقسیم شود یا به عبارت بهتر بین 21 میلیون خانوار در کشور تقسیم شود به هر نفر چند میلیون تومان می‌رسد.
رئیس جمهور گفت: اصلاحات سوم اقتصادی در کشور هدفمندی
یارانه‌ها است، یارانه‌ها متعلق به مردم است، باید در خدمت مردم باشد گام اول را با کمک شما انجام دادیم، اکنون مطالعات مرحله دوم تمام شده و گام بعدی را با کمک شما با موفقیت بر‌خواهیم داشت.
وی ادامه داد: در سه سفر گذشته به ایوان در مجموع 123 پروژه در این شهرستان مصوب شده که از این تعداد 44 پروژه اجرا شده و 44 پروژه در مسیر اجراست و همچنین 35 مصوبه اجرا نشده است.
این مسئول اضافه کرد: در جلسه هیئت دولت این 35 پروژه را مورد رسیدگی قرار داده تا پایان دولت دهم همه پروژه و همه قول‌ها عملیاتی خواهد شد و در مسیر اجرا قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ش10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول