اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

بیداری جهان ناشی از الهام‌بخشی انقلاب است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بیداری جهان ناشی از الهام‌بخشی و آگاهی‌بخشی انقلاب اسلامی است.

بیداری جهان ناشی از الهام‌بخشی انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدمهدی مهدوی پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهان و مسئولان سپاه در میاندوآب اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به عنوان کانون بیداری دینی و اسلامی در جهان تبدیل شده که این امر ناشی از ماهیت الهام‌بخشی و آگاهی‌بخشی انقلاب اسلامی است.
وی افزود: در زمان حاضر شاهد بیداری ملت‌ها در قلب اروپا و آمریکا هستیم که این حرکت‌ها و خیزش‌ها نشان از تاثیر بیداری اسلامی در جهان و عمق تاثیر انقلاب اسلامی است که الگوها و آرمان‌های ظلم‌سیتزی آن به سراسر دنیا صادر شده است.
مهدوی با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی برای مبارزه با نظام اسلامی با تمام توان خود به میدان آمده است، گفت: با توجه به شکست‌های اخیر آمریکا و استکبار جهانی به ویژه در ساقط کردن هواپیمای جاسوسی، دنیا امروز شاهد شکست ابهت و اقتدار استکبار است.
این مسئول با تاکید بر ولایتمداری ملت ایران تصریح کرد: آنچه در زمان حاضر اهمیت دارد اتحاد و همبستگی ملت ایران است چرا که دشمن با ترفندهای مختلف در جبهه نرم حاضر است و در این زمینه با ترفندهای گوناگون سعی در ایجاد تفرقه بین مسلمانان است و از سوی دیگر با تهاجم فرهنگی به شیوه‌های مختلف اعتقادات و ایمان مردم را هدف قرار داده است.
وی در ادامه جریان فتنه 88 را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در فتنه سال گذشته دشمن با برنامه‌ریزی‌های گسترده و اهداف از پیش تعیین شده براندازی نظام اسلامی را دنبال می‌کرد که این اهداف شوم با هوشیاری، دشمن‌شناسی و بصیرت مردم شناسایی و فتنه‌ها خاموش شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به وظیفه مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم باید با حضوری پر شور و مشارکتی گسترده در انتخابات حاضر شوند و مسئولان نیز در راستای صیانت از آرای مردم و عمل به قانون به وظیفه خود عمل کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول