اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به برکت انقلاب اسلامی و حضور ولایت فقیه:

زنجیر پای مردمان بی‌دفاع بر گردن حاکمان فاسد می‌افتد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کلاله گفت: به برکت انقلاب اسلامی و حضور ولایت فقیه زنجیر پای مردمان بی‌دفاع بر گردن حاکمان فاسد می‌افتد.

زنجیر پای مردمان بی‌دفاع بر گردن حاکمان فاسد می‌افتد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نورالله نوراللهی صبح امروز در دیدار با جمعی از شهروندان کلاله‌ای اظهار داشت: در نتیجه موج بیداری اسلامی که به وجود آمده است و یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح بین‌المللی محسوب می‌شود به زودی زنجیر اسارت سایر کشورها گرفته می‌شود و بر گردن حاکمان جبار، غاصب و دست‌ نشانده استکبار آویخته خواهد شد.
وی تصریح کرد: استکبار همواره سعی داشته بر کشورهای دیگر سلطه داشته باشد و مدیریت کند که خوشبختانه به مدد رهبری دینی و حضور مردم در حمایت از ولایت فقیه در ایران با شکست بدی مواجه شد.
فرماندار شهرستان کلاله خاطر نشان کرد: این شکست‌های مفتضحانه برای سران استکبار ناخوشایند بود به همین خاطر به اشکال مختلف برای کشور ما و مردم ما خط و نشان کشیدند که خوشبختانه با درایت و تدبیر خردمندانه رهبری و اراده راسخ و همت بلند مردم با شکست مواجه شدند.
نوراللهی گفت: فتنه سال 88 که منجر به موضع گیری شدید مردم بود از جمله دسیسه‌های استکبار بود که با حماسه‌آفرینی مردم در حمایت از رهبری و نظام و در مقابله با ظلم و فساد ختم به خیر شد تا آمریکا و همدستانش و فریب‌خوردگان داخلی بدانند برای رهایی از ایران بزرگ اسلامی هیچ راهی جز نابودی و مرگ ندارند که انشاالله این اتفاق خوشایند در آینده‌ای نزدیک خواهد افتاد.
انتهای پیام/خ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول