اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه‌ای

9 دی اوج ولایتمداری ملت را در حافظه‌ها ماندگار کرد

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج هنرمندان و اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در بیانیه مشترکی 9 دی را جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی دانسته و آورده‌اند که 9 دی اوج ولایتمداری ملت را در حافظه‌ها ماندگار کرد.

9 دی اوج ولایتمداری ملت را در حافظه‌ها ماندگار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در بیانیه مشترک سازمان بسیج هنرمندان و اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان آمده است: دو سال از حضور حماسی ملت ایران در دفاع از عقاید و آرمان‌های خود در یوم‌الله 9 دی گذشت، مردم انقلابی ایران با حضور پر شکوه و یکپارچه در راهپیمایی نهم دی ماه 88 ثابت کردند که توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی نتوانسته حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان لحظه‌ای کند یا متوقف کند.
حماسه 9 دی نه از آن جهت که خروش اکثریت را به تصویر کشید و نه از آن حیث که همدلی و انزجار مردم را از حرمت‌شکنی حرامیان به نمایش گذاشت، بلکه از آن حیث که نشانگر اوج ولایتمداری ملت ایران بود در حافظه تاریخ ماندگار شد.
این بیانیه حاکی‌ است: انگار همین دیروز بود که حرامیانی که شکم‌هایشان از مال حرام پر شده بود و نصایح دلسوزانه نایب بر حق امام زمانشان بر آنها اثری نکرد وحشیانه بر خیمه‌های امام حسین (ع) تاختند و دل آل الله را خون کردند اما این‌بار چه زیبا امت همیشه در صحنه ایران اسلامی، ندای هل من ناصر ینصرنی ابا عبدالله را لبیک گفتند و نگذاشتند غربت عصر عاشورا دوباره تکرار شود.
این بیانیه مشترک نهم دی ماه را جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی، التیام دادن درد کوته‌بینی حکمیت، خنک‌کننده سوزش خیانت جمل و نهروان و مانور اعلام آمادگی یاران آخرالزمان مهدی(عج) دانسته و آورده‌اند 9 دی در ایران بود ولی پایه‌های کاخ سفید در مکان و کاخ سبز معاویه در زمان را لرزاند.
در ادامه این بیانیه آمده است: داغ عاشورای 88 هنوز بر دل‌های ماست و ای خوشا پرنده‌ای که کوچ کرد از این بن بست و رهسپار بهار شد گویا فتنه 88 آمده بود تا بار دیگر در باغ شهادت را بگشاید اما عاشورا این‌بار تنها نماند چرا که هنرمندان بسیجی و بسیجیان هنرمند سیدعلی شعار ما اهل کوفه نیستیم را به زیبایی معنا کردند تا علی زمانشان تنها نماند.
آری خون پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس بود که آتش فتنه را خاموش کرد و نهال استقامت را در دل سربازان حضرت روح‌الله دواند و چه خوب معامله‌ای کرد خداوند با خون شهدا، معامله سبع سنابل فی کل ینبلة مئة حبة.
این بیانیه می‌افزاید: حماسه نه دی ماه نشان داد به رغم حیله‌گری‌های عمرو عاص‌ها و معاویه‌های زمان ملت ایران اسلامی بیدار است و اگر تا کنون دست به ریشه فتنه نبرده تا آن را برای همیشه از ریشه در آورد تنها به دلیل آن است که گوش به فرمان ولی امر خود داشته و دارد.
ملت ایران اسلامی 9 دی پیروز جنگ احزابی بود که جای کفار و سران مکه با سران فتنه و منافقان و سلطنت‌طلبان و لیبرال‌ها شمشیر می‌زدند.
در این بیانیه مشترک آمده است: 9 دی ملت عاشورایی ایران به میدان آمد تا تسلایی بر دل پر درد مهدی فاطمه (س) باشد، آمدند تا نگذارند سوت و کف حرامیان شامی ادامه یابد، آمدند تا خون نا قابلشان را تقدیم رهبرشان کنند، رهبری از جنس ولایت فقیه، رهبری از نسل علی و فاطمه (س).
این بیانیه می‌افزاید: بار دیگر ولی نعمتان اصلی نظام، همان‌ها که امام خمینی (ره) کوخ‌نشین و پابرهنه نامیدشان با بصیرتی مثال‌زدنی به میدان آمدند و حقا انقلاب سوم را رقم زدند و با حماسه حضور مومنانه خود چشم فتنه و چشم طمع دشمنان نظام را کور کردند، حماسه‌ای که خواب را از چشمان گستاخان فتنه‌گر ربود.
9 دی به خواص بی‌بصیرتی که نظام را به آشوب‌های خیابانی و آتش‌های نهفته در سینه‌ها تهدید کردند ثابت کرد که آتشفشان خشم ولایتمداران بسیار پرگدازه‌تر و سوزنده‌تر است و کافی است رهبرشان گوشه چشمی نشان دهد تا رویش و خیزش عظیم عاشوراییان ریزش ناگهانی فتنه‌گران را رقم زند.
امواج توفنده 9 دی شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی را رساتر از همیشه زیر پرچم امامت و ولایت به گوش جهانیان رساند و فریاد هیهات منا الذلة ملت ایران را در گوش تاریخ نجوا کرد که همه اینها چیزی نبود جز دست قدرت خداوند که از آستین ملت فهیم و بصیر ایران معجزه ای اینچنین عظیم را رقم زد.
این بیانیه حاکی‌ است: اما فتنه‌گران و فریب‌خوردگان بدانند که این ملت با پیروی از پیام همیشه جاوید کربلای حسینی(ع) و حرکت در مسیر نورانی امام خمینی (ره) هرگز تسلیم فشارها و توطئه‌های استکبار جهانی نخواهد شد و با بصیرت و اراده متکی بر ایمان خود از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبانی و ارزش‌های آن صیانت خواهد کرد و با رفع همه موانع حرکت خود را به سوی قله‌های پیشرفت مادی و معنوی درپرتو تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (دامة برکاته) ادامه خواهد داد.
در پایان این بیانیه آمده است: اکنون در دومین سالروز حماسه عظیم ملت ایران در نهم دی ماه سازمان بسیج هنرمندان و اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان این سرزمین هنر و فرهنگ، با نثار سلام و درود بیکران بر روح پاک و پر فتوح بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای انقلاب اسلامی علی‌الخصوص شهدای مظلوم فتنه 88 و با آرزوی تعجیل در فرج باقیمانده و امید صالحان در زمین و سلامتی و عزت روز افزون نایب بر حقش امام خامنه‌ای، ضمن تاکید بر صیانت از آرمان‌ها و عقاید خود به ویژه اصل مترقی ولایت فقیه و دعوت از آحاد ملت غیور ایران اسلامی خصوصاً مردم شهید پرور کردستان برای پاسداشت این روز عزیز اعلام می‌دارد تا ظهور منتقم خون حسین(ع) و برپایی حکومت عدل الهی پیرو ولایت فقیه خواهد بود و لحظه‌ای از آن دست نخواهد کشید.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول