اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان:

85 درصد مشترکان برق زنجان، مشترکان خانگی هستند

خبرگزاری فارس: معاون مشترکین توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: در حال حاضر 85 درصد مشترکان برق در زنجان، مشترکان خانگی هستند.

85 درصد مشترکان برق زنجان، مشترکان خانگی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور حسینی شامگاه سه‌شنبه در جلسه هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها یکی از بزرگ‌ترین طرح‌هایی است که در کشور در حال اجراست.
وی با اشاره به برخی از آثار کوتاه مدت قانون هدفمندی یارانه‌ها یادآور شد: این قانون آثار بلند مدت بسیاری را نیز به دنبال دارد که در بلند مدت اثرات آن مشخص می‌شود.
معاون مشترکین توزیع نیروی برق استان زنجان تصریح کرد: مردم نقش اصلی و اساسی را در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به عهده دارند.
وی اذعان داشت: اگر دستاوردی در نتیجه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها حاصل شده به علت همکاری و همراهی خوب مردم در اجرای این طرح است.
حسینی یادآور شد: اگر مردم در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها دولت را همراهی نمی‌کردند، این قانون با نظم و انسجام فعلی اجرا نمی‌شد.
وی با اشاره به برخی از وظایف شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ادامه داد: ساماندهی امور مشترکان فقط یکی از وظایف این شرکت است.
معاون مشترکین توزیع نیروی برق استان زنجان یادآور شد: در حال حاضر 330 هزار مشترک برق در استان زنجان وجود دارد.
وی اذعان داشت: مشترکان برق در استان زنجان در سه بخش مناطق شهری، روستایی و صنعت از برق تولیدی در استان استفاده می‌کنند.
حسینی با بیان اینکه از مجموع مشترکان برق در استان زنجان 85 درصد مربوط به مشترکان خانگی است، اضافه کرد: این مشترکان در مناطق شهری و روستایی از برق تولیدی استفاده می‌کنند.
وی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط شرکت توزیع نیروی برق در استان زنجان ادامه داد: مسئولان این شرکت اقدامات مختلفی را به منظور اجرای هر چه بهتر هدفمندی یارانه‌ها در بخش برق انجام داده‌اند.
معاون مشترکین توزیع نیروی برق استان زنجان از جمله اقدامات صورت گرفته توسط شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان را برگزاری جلسه‌های آموزشی عنوان کرد و افزود: تهیه بروشورهای مختلف اطلاعاتی نیز از دیگر اقدامات توزیع نیروی برق استان زنجان پس از هدفمندی یارانه‌هاست.
وی با اشاره به اینکه مشترکان برق به پنج بخش تقسیم می‌شوند، اضافه کرد: مشترکان خانگی، عمومی، صنعت، کشاورزی و سایر از جمله مشترکان شرکت توزیع نیروی برق در استان زنجان هستند.
حسینی با بیان اینکه 26 تعرفه برای پرداخت هزینه برق مصرفی وجود دارد، ادامه داد: در هر تعرفه سه نرخ مختلف برای پرداخت هزینه برق مصرفی وجود دارد.
وی در ادامه با اشاره به آثار و نتایج هدفمندی یارانه‌ها در نوع نگرش مردم نسبت به استفاده از برق مصرفی اضافه کرد: پس از هدفمندی یارانه‌ها میزان مصرف برق در استان زنجان 13 درصد کاهش یافته است.
معاون مشترکین توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در بخش مشترکان خانگی مصرف برق به میزان 13 درصد کاهش یافته است، افزود: در بخش عمومی نیز میزان مصرف برق به میزان 39 درصد کاهش یافته است.
وی همچنین یادآور شد: پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها میزان مصرف برق در بخش کشاورزی افزایش یافته است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول