اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد

نصب ۴۸ هزار انشعاب گاز در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: تاکنون بیش از 48 هزار انشعاب در استان بوشهر نصب شده است.

نصب ۴۸ هزار انشعاب گاز در بوشهر
غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر از نصب هشت هزار و 400 انشعاب در شهرها و روستاهای استان خبر داد و اظهار داشت: این نقاط شامل شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، دشتستان، دیر، کنگان و .... است.
وی افزود: با نصب این میزان انشعاب، زمینه بهره‌مندی 15 هزار خانوار هم استانی از نعمت گاز طبیعی فراهم شده است.
حسینی خاطر نشان کرد: به منظور ساخت و نصب انشعابات یاد شده بیش از یک میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.
وی همچنین اضافه کرد: در آینده نزدیک شش هزار و 600 فقره انشعاب دیگر نیز در سطح استان با اعتبار بیش از 10میلیارد ریال اجرا می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: به منظور کمک به شهروندان برای تسهیل در امر بهره‌مندی از گاز طبیعی در سال جاری، مذاکراتی را با چندین بانک عامل در استان، برای اعطای تسهیلات وام انجام داده‌ایم.
حسینی به اتصال 13 جایگاه سی‌ان‌جی در این استان به شبکه سراسری گاز اشاره کرد و افزود: عملیات گاز رسانی به هشت جایگاه سی‌ان‌جی نیز در دست اجراست.
حسینی ادامه داد: هم اینک عملیات گاز رسانی در شهرهای دلوار، دالکی، وحدتیه، شنبه، بردخون، گناوه و امام حسن از توابع این استان اجرایی شده است. 
این مسئول عنوان کرد: شرکت بیمه ایران به کسانی که بر اثر حوادث ناشی از گاز فوت می‌کنند، 86 میلیون ریال و کسانی که دچار مشکلات دیگر می‌شوند تا مبلغ 85 میلیون ریال پرداخت می‌کند.
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر یادآور شد: در حال حاضر تعاملات و روابط بسیار خوبی میان شرکت گاز استان بوشهر و دیگر نهادهای ذی‌ربط وجود دارد که امید می‌رود با تداوم روند موجود عملیات گازرسانی در بوشهر به سرعت توسعه یابد.
حسینی همچنین در ارتباط با وضعیت گاز رسانی در دو شهر عالی‌شهر و چغادک، از شهرهای پرجمعیت شهرستان بوشهر عنوان کرد: در سال گذشته مجموعا نزدیک به 60 کیلومتر شبکه در این دو شهر اجرا شد که از این میزان، 43 کیلومتر مربوط به عالی‌شهر و 18 کیلومتر نیز مربوط به چغادک است و هم اکنون پیمان اجرای 60 کیلومتر دیگر نیز در شهر عالی‌شهر در حال برگزاری مناقصه است.
این مقام مسئول تصریح کرد: تاکنون بیش از ‌هزار انشعاب نیز در دو شهر مذکور اجرا شده که به طور حتم امسال، روند گاز رسانی و نصب انشعابات در این شهرها افزایش می‌یابد.
انتهای پیام/و20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول