اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حقوقی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران:

شناسایی 77 فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حقوقی، قراردادها و رسیدگی به شکایات شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: از ابتدای سال 90 تاکنون 77 فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب در روستاهای مازندران شناسایی شده و متخلفان مورد پیگرد قانونی قرار گرفتند.

شناسایی 77 فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، رئیس اداره حقوقی، قراردادها و رسیدگی به شکایات شرکت آبفار استان مازندران اظهار داشت: مطابق ماده 660 قانون مجازات اسلامی هر کس بدون پرداخت حق انشعاب و اخذ انشعاب آب، برق و گاز و تلفن مبادرت به استفاده غیرمجاز از این امکانات کند علاوه بر جبران خسارات وارده به تحمل تا سه سال حبس محکوم خواهد شد.
 علی اصغر علی‌پور تصریح کرد: طی سال جاری 13 فقره شکایت از سوی مشترکان آب روستایی نیز به اداره حقوقی شرکت تحویل شد که مورد بررسی قرار گرفت.
وی یکی از وظایف اداره متبوع خود را برگزاری مناقصه و انعقاد قرارداد با پیمانکاران واجد شرایط در راستای اجرای عملیات آبرسانی روستایی برشمرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در سال گذشته قراردادهای پیمانکاری از قبیل لوله‌گذاری خطوط انتقال و توزیع آب، احداث مخازن زمینی و هوایی، برق‌رسانی به ایستگاه پمپاژ، حفر چاه آب شرب و نیز قراردادهای مشاوره‌ای با موضوع نقشه‌برداری و مطالعات مراحل پروژه‌های آب و فاضلاب در روستاهای سطح استان و خرید انواع تجهیزات شامل دستگاه‌های کلرزنی، کلریناتور، تجهیزات آزمایشگاهی را با توجه به موافقت‌نامه اصولی طرح و تخصیص اعتبار لازم برابر قانون برگزاری مناقصات به پیمانکاران و مشاوران واجد شرایط واگذار کرده است که حدود 90 درصد پیمانکاران و مشاوران طرف قرارداد از شرکت‌های بومی استان هستند.
رئیس اداره حقوقی، قراردادها و رسیدگی به شکایات شرکت آبفار استان مازندران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در سال گذشته 161 فقره قرارداد اعم از پیمانکاری، مشاوره و .... را با هزینه‌ای بیش از 26 میلیارد تومان منعقد کرده که حدود 70 درصد تعهدات موضوع قرارداد‌ها اجرایی شده است.
علی پور گفت: از مجموع قراردادهای منعقد شده، پنج فقره به علت عدم اجرای تعهدات پیمانکاران در اجرای قانون و قرارداد فی مابین اعلام فسخ شده است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول