اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارغ‌التحصیل کارشناسی‌ارشد آموزش ریاضی:

هوش‌ چندگانه گاردنر بر عملکرد حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان بررسی شد

خبرگزاری فارس: فارغ‌التحصیل کارشناسی‌ارشد آموزش ریاضی گفت: هوش‌های چندگانه گاردنر بر عملکرد حل مسئله ریاضی در دانش‌آموزان بررسی شد.

هوش‌ چندگانه گاردنر بر  عملکرد حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان بررسی شد
صالحه حامدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: بررسی بخش ‌هوش‌های چندگانه گاردنر بر عملکرد حل مسئله ریاضی بر اساس طبقه‌بندی اصلاح شده بلوم در دانش‌آموزان دختر قوچان بود که در سالن همایش نمایشگاه بین‌المللی در هفته پژوهش ارائه شد.
فارغ التحصیل آموزش ریاضی افزود: برای ارائه این پژوهش یک سال زمان صرف شد و علت انتخاب این موضوع نحوه سنتی تدریس ریاضی در کلاس‌های درس بود که برای دانش‌آموزان خسته کننده است.
وی اظهارداشت: شیوه سنتی تدریس ریاضی دانش‌آموزان را در سطوح پایین ارزیابی می‌کند و به دانش‌آموزان فرصت پیچیده فکر کردن را نمی‌دهد.
حامدیان افزود: در این روش پژوهش، رابطه معناداری بین هوش‌های چندگانه با حل مسئله در ریاضی بررسی شد.
وی درباره انتخاب این موضوع افزود: نمونه آماری مورد نظر در این تحقیق جامعه آماری دانش‌آموزان دوم راهنمایی شهرستان قوچان بود.
حامدیان درباره نتایج به دست آمده از تحقیق خود افزود: نتایج پژوهش نشان داد که هوش‌های ریاضی تصویری وجودی درون فردی و طبیعت‌گرایی در حل مسئله ریاضی تاثیر‌گذار هستند.
‌انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول