اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان دی صورت می‌گیرد

ثبت الکترونیکی ازدواج و طلاق در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل ثبت احوال استان زنجان گفت: اسناد ازدواج و طلاق زوجین در دفاتر ازدواج و طلاق استان زنجان تا پایان دی ماه به صورت الکترونیکی ثبت می‌شود.

ثبت الکترونیکی ازدواج و طلاق در استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی احمدی‌نژاد عصر امروز در جلسه وقایع حیاتی اظهار داشت: براساس تفاهم‌نامه اداره کل ثبت احوال با اداره کل ثبت اسناد استان زنجان مقرر شده است در سال جاری همه اعلامیه‌های ازدواج و طلاق به صورت الکترونیکی ثبت شود.
وی با اشاره به اینکه نرم‌افزاری در راستای ثبت الکترونیکی اعلامیه‌های ازدواج و طلاق در استان زنجان تهیه شده است، خاطر نشان کرد: این نرم‌افزار در حال حاضر در همه دفاتر ازدواج و طلاق استان نصب شده است.
معاون اداره کل ثبت احوال استان زنجان تصریح کرد: با نصب نرم‌افزار مورد نظر در راستای ثبت الکترونیکی ازدواج و طلاق در استان زنجان احتمال اشتباه در ثبت اسناد وجود ندارد.
وی با بیان اینکه ارائه خدمات در بستر محیط نرم‌افزاری از جمله اهداف اداره کل ثبت احوال استان زنجان است، اضافه کرد: بیشترین اقدامات در حال حاضر در راستای واگذاری شناسنامه‌های هوشمند ملی صورت می‌گیرد.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه درصد ثبت در مهلت قانونی در سال گذشته 91.7 درصد عنوان شد، اظهار داشت: در سال جاری این رقم به 97.3 درصد پیشرفت رسیده است که تا دو سال آینده به پیشرفت 100 درصدی می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت وفات در سال گذشته 91.50 درصد اعلام شد، ادامه داد: این مهلت در سال جاری به 93.50 درصد رسیده است.
معاون اداره کل ثبت احوال استان زنجان ثبت وقایع حیاتی، اتقان اسناد هویت و تابعیت ایرانیان و تولید و انتشار آمار انسانی و تحولات جمعیتی کشور را از جمله اقدامات این اداره برشمرد.
‌انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول