اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی:

کمبود فضای کاری موجب افت کیفیت خدمات می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی با تاکید بر کمبود فضای اداری در این اداره کل آن را عامل کاهش کیفیت خدمات به مردم دانست.

کمبود فضای کاری موجب افت کیفیت خدمات می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی جعفری‌آذر شامگاه امروز در جمع کارکنان ثبت احوال تبریز گفت: امیدواریم حمایت‌های لازم در این زمینه از ثبت احوال بشود تا بتواند فضای فیزیکی مناسبی را برای ارائه خدمات فراهم کند.
وی اظهار کرد: به زودی این اداره کل از محل فعلی در میدان ساعت به ساختمان جدیدی که در خیابان لاله تهیه شده نقل مکان می‌کند چرا که منطقه قادر به جوابگویی ترافیک خودروها در قلب شهر نیست.
مدیرکل ثبت احوال استان همچنین از کارکنان خواست تا در کار خود به هر نحو ممکن رضایت مردم را تامین کنند چرا که بسیاری از مراجعان در کارهای خود نیازمند سرعت در انجام امور اداری هستند.
جعفری‌آذر در ادامه با اشاره به وظایف ثبت احوال در کشور با توجه به ماموریت‌های محوله گفت: تهیه آمار دقیق و مورد اتقان از تعداد نفوس شهروندان ایرانی دقت تک‌تک همکاران این مجموعه را می‌طلبد و اکنون پس از 85 سال، این سازمان با رویکردی جدید قصد سرعت بخشیدن به ارائه خدمات را دارد تا نیاز مردم تامین شود.
وی ابراز امیدواری کرد، تا در سایه کارهای فرهنگی این اداره کل فرهنگ نامگذاری با همکاری دستگاه‌های فرهنگی  شاهد رویکردی جدید باشد و هویت اسلامی و ایرانی شهروندان جمهوری اسلامی حفظ شود.
جعفری‌آذر رفع مشکلات مالی این اداره کل را از مسئولان ارشد استان خواستار شد و گفت: برای صدور شناسنامه‌های جدید و تهیه آرشیو الکترونیکی اسناد هویتی این اداره کل نیازمند تهیه تجهیزات پیشرفته‌ایم که باید سریعا تامین شود تا از برنامه‌های ابلاغی عقب نمانیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول