اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی:

نهم دی ماه روز خرد شدن استخوان‌های فرسوده فتنه بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: روز نهم دی ماه روز تاریخی شکسته شدن استخوان‌های فرسوده فتنه و استکبار زیر چرخ دنده‌های بصیرت مردم ولایی ایران بود.

نهم دی ماه روز خرد شدن استخوان‌های فرسوده فتنه بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی اسماعیلی بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور گرمی اظهار داشت: استکبار هر‌گاه در طی 33 سال گذشته دندان طمع خود را برای ایران تیز کرده است بصیرت و درایت مردم ایران آن دندان را از جای کنده است.
‌وی با یادآوری اینکه در نهم دی ماه استکبار بار دیگر شکستی مفتضحانه را از ایران تحمل کرد بیان داشت: امروز این فرقه بار دیگر با روی کار آوردن حیله‌ای جدید به نام جنگ نرم درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام برآمده‌اند در حالی که این توطئه‌ آنان نیز حربه‌ای نخ‌نما شده است که در سال‌های اولیه انقلاب به زباله‌دان تاریخ سپرده شده است.
وی با اشاره به اینکه 33 سال تحقیر دیگر چیزی از استکبار باقی نگذاشته است خاطرنشان کرد: در فتنه 88 امریکا و همدستان وی فکر می‌کردند بهانه و دستاویزی برای خود یافته‌اند تا به این وسیله در ایران نفوذ پیدا کنند اما یکبار دیگر به آنان ثابت شد دژ ولایی و بصیرتی ایران نفوذناپذیر است و تقلای بیهوده آنان نیز راه به جایی نخواهد برد.
این نماینده مجلس هشتم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ‌حماسه نهم دی سرآغاز بیداری اسلامی عصر حاضر است اضافه کرد: بیداری اسلامی که امروز در جای جای جهان مشاهده می‌کنیم سرمشقی از شجاعت ایران در جهان است و مردم جهان قوت قلب برای مبارزات خود را از ایران می‌گیرند.
اسماعیلی حماسه مردمی نهم دی ماه را بیانگر عمق باور دینی و ولایت‌پذیری مردم اعلام کرد و بیان داشت: فهم دقیق و عارفانه از وقایع عبرت‌آموزی همچون عاشورا راز بیداری و بصیرت سیاسی مردم ایران محسوب می‌شود چرا که عاشورا خود درس و مکتب فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی با یادآوری اینکه به پشتوانه این فرهنگ معنوی، آگاهی و بینش علوی و ولایی مردم به اصل ولایت فقیه و لزوم پاسداری از آن ارتقا یافته است تصریح کرد: تاکیدات راهگشای مقام معظم رهبری پس از این واقعه بزرگ در نوزدهم دی سال 88 و در سالروز نهم دی در سال گذشته همگی طریق هدایت را به مردم ایران و جهان نشان داد.
نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد؛ با برگزاری برنامه‌های مفید و حضور پرشور مردم در سالروز واقعه نهم دی ابعاد ملی و مذهبی این روز تاریخی بازگو گردد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول