اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در شیراز صورت می‌گیرد

برگزاری کنفرانس ملی سیستمی در ایران

خبرگزاری فارس: نخستین کنفرانس ملی رویکرد سیستمی در ایران، هفتم و هشتم دی ماه جاری در سالن ‌همایش‌های شرکت مخابرات استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری کنفرانس ملی سیستمی در ایران
رئیس شورای سیاست‌گذاری و دبیر کنفرانس ملی رویکرد سیستمی در ایران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: هدف از برگزاری این کنفرانس ترویج و اشاعه فرهنگ سیستمی، ایجاد بستر تفکر رو به جلو برای خلق آینده، فراهم کردن شرایط انتقال دانش و تجربه رویکرد سیستمی بین رشته‌های مختلف است.
افشین گلستان افزود: همچنین فراهم کردن زمینه‌های پیوند دانشگاه و صنعت، فراهم آوردن زمینه‌های اشاعه فرهنگ برنامه‌ریزی سیستمی برای ورود به بازار جهانی، کمک به تصمیم‌گیرندگان و تسهیل فرآیندهای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری نیز از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس است.
وی توسعه و ترویج نگرش سیستمی در مدیریت و برنامه‌ریزی کلان، تشویق محققان به طرح مباحث سیستمی در فضایی اندیشمندانه و بهره‌گیری از تجربیات کشورهای پیش‌رو در مبحث رویکرد سیستمی را از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس برشمرد.
رئیس شورای سیاست‌گذاری و دبیر کنفرانس ملی رویکرد سیستمی در ایران اضافه کرد: از محورهای نظری و کاربردی کنفرانس علوم سیستمی، مهندسی سیستم‌ها، تفکر سیستمی، فلسفه سیستمی، روان‌شناختی سیستمی، مدل‌سازی سیستمی، نقش و کاربرد رویکرد سیستمی در حل مسائل فرهنگی اجتماعی است.
گلستان در ادامه نقش و کاربرد رویکرد سیستمی در حل مسائل خدماتی، نقش و کاربرد رویکرد سیستمی در علوم مختلف را از دیگر محورهای مورد نظر این کنفرانس برشمرد.
وی در پایان گفت: برنامه‌های جنبی این کنفرانس شامل هفت کارگاه آموزشی و نمایشگاه است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول