اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جامعه مهندسین:

جریان‌ انحرافی مجلس نهم را نشانه گرفته است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه فتنه 88 اساس انقلاب را نشانه گرفته بود، گفت: در حال حاضر نیز جریان‌های انحرافی برای ایجاد خدشه در انقلاب مجلس شورای اسلامی را نشانه گرفته‌اند.

جریان‌ انحرافی مجلس نهم را نشانه گرفته است
رسول حامدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دیدگاه خود نسبت به حماسه نهم دی ماه و آنچه که مردم با حضور خود در این روز رقم زدند، اظهار داشت: 9 دی ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و حرکت استکبار جهانی و عوامل داخلی آن با نقشه‌های خود به دنبال انحراف و خارج کردن انقلاب از مسیر اصلی بوده‌اند.
وی با بیان اینکه 9 دی ماه بازگشت انقلاب به مسیر اصلی خود بوده است، اضافه کرد: این موضوع جز با حضور مردم انقلابی ایران محقق نشده است و نهم دی ماه به عنوان تجلی بصیرت مردم نیز محسوب می‌شود.
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور با اشاره به اینکه در فاصله کم‌تر از هفت ماه از 22 خرداد ماه تا 9 دی ماه سال 1388 فتنه خود را به صورت کامل به مردم نشان داد، تصریح کرد: مردم در این مدت به این موضوع واقف شدند که پشت صحنه این حرکت‌ها در جریان انتخابات سال 1388 وجود اختلاف سلیقه در راستای انتخابات ریاست جمهوری نیست.
وی با اشاره به اینکه مردم در 9 دی ماه بصیرت خود را نسبت به حرکت‌های پشت صحنه استکبار جهانی در جریان انتخابات سال 1388 به صورت کامل نشان دادند، افزود: استکبار جهانی، سرانه فتنه و عوامل دست‌نشانده آن در این جریان اساس انقلاب را نشانه گرفته بودند و طی این مدت مردم نسبت به نشانه‌ها و اهداف استکبار جهانی و سران فتنه به منظور تخریب اساس و بنیان نظام و انقلاب آشنا شدند.
حامدیان تاکید کرد: مردم ایران طی این جریان دشمن و اهداف آن را برای تخریب نظام و انقلاب شناسایی کردند و در 9 دی ماه با حضور خود در صحنه با اهداف دشمن به مقابله پرداختند.
وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان همیشه و در دوره‌های گذشته در جریان انتخابات به صورت دقیق عمل کرده است، ادامه داد: وظیفه شورای نگهبان در این دوره از انتخابات با توجه به حضور سران فتنه و جریان‌های انحرافی در کشور سنگین‌تر از دوره‌های گذشته است.
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور بیان داشت: در حال حاضر جریان‌های انحرافی به منظور آسیب و ایجاد خدشه در انقلاب مجلس شورای اسلامی را نشانه گرفته‌اند و شورای نگهبان باید با دقت نظر بیشتری با سرانه فتنه، افراد فعال در جریان‌های انحرافی و ترویج کنندگان فساد‌های مالی و اقتصادی در کشور برخورد کند.
وی گفت: شورای نگهبان باید با نگاه ویژه‌تری در جریان انتخابات حاضر شود و از ورود افرادی که صلاحیت حضور در مجلس شورای اسلامی را ندارند، جلوگیری کند.
حامدیان در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه جریان‌های انحرافی در حال حاضر در بخش‌های مختلف کشور گسترده شده‌اند و در مورد چگونگی برخورد با این جریان‌ها تاکید کرد: بصیرت و آگاهی مردم از عوامل تعیین‌کننده در راستای کم‌رنگ شدن جریان‌های انحرافی در سطح کشور است.
وی اظهار داشت: ایران بر یک نظام مردم‌سالاری دینی استوار است و در این نظام مردم با حضور، بصیرت و آگاهی خود آینده کشور را رقم می‌زنند.
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه شورای نگهبان باید با دقت افراد دارای صلاحیت نمایندگی مجلس شورای اسلامی را رصد کند، اضافه کرد: مردم باید در کنار شورای نگهبان از میان کاندید‌اهای انتخابات مجلس شورای اسلامی افراد دارای صلاحیت را انتخاب کنند و با انتخاب خود سلامت مجلس شورای اسلامی را تضمین کنند.
وی با بیان اینکه نمایندگانی باید برای مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند که در مسیر و خط ولایت حرکت کنند، تصریح کرد: استکبار جهانی عامل اصلی فتنه سال 1388 بوده است و این استکبار بازو‌های مختلفی دارد.
حامدیان با بیان اینکه استکبار جهانی در جریان این فتنه حرکت خود را همانند پازلی طراحی کرده بود، افزود: حضور مردم نیز در جریان 9 دی ماه برای مقابله با اهداف استکباری بوده است و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب فتنه 88 تنها با حضور مردم در 9 دی خنثی شد.
وی تاکید کرد: 9 دی نقطه پایانی برای مبارزه با سران فتنه، استکبار جهانی و عوامل دست‌نشانده آنها در داخل کشور بوده است.
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور با اشاره به اینکه مردم باید در انتخابات به صورت قوی عمل کنند، ادامه داد: در انقلاب ایران در تمامی صحنه‌ها از ابتدا و انتها حضور مردم تعیین‌کننده است. و مردم نباید با حضور ضعیف خود در انتخابات بهانه‌ای به دست استکبار جهانی بدهند.
وی با بیان اینکه مردم نباید با حضور ضعیف خود در انتخابات بهانه‌ای به دست استکبار جهانی بدهند، بیان داشت: این موضوع بهانه‌ای می‌شود برای استکبار جهانی برای تبلیغ این موضوع که نظام جمهوری اسلامی ایران با ریزش مردمی مواجه شده است.
حامدیان با اشاره به اینکه استکبار جهانی به دنبال ایجاد خدشه در اقتدار مردم ایران در چشم جهانیان است، گفت: حضور قوی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی پشتوانه عظیمی را برای نظام و مسئولان کشور در راستای اداره و مدیریت کشور ایجاد می‌کند.
انتهای پیام/خ۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول