اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتظر المهدی:

جریان فتنه و انحرافی به دنبال تضعیف وحدت اصولگرایان هستند

خبرگزاری فارس: عضو جبهه متحد اصولگرایان گفت: جریان فتنه و انحرافی امروز به شدت به دنبال تضعیف وحدت ایجاد شده بین اصولگرایان هستند.

جریان فتنه و انحرافی به دنبال تضعیف وحدت اصولگرایان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مصطفی منتظر المهدی در همایش جبهه متحد اصولگرایان در پاسخ به سؤالی که اگر جبهه متحد اصولگرایان خواهان حضور جبهه پایداری بود چرا با حضور نماینده قالیباف در ساختار این جبهه مخالفت نکرد، اظهار داشت: حضور قالیباف در جبهه متحد اصولگرایان تشخیص جامعتین بوده است چراکه شخصیت‌هایی همانند لاریجانی و قالیباف از ظرفیت‌های فراوانی در جذب اقشار مختلف برخوردارند.
وی با بیان اینکه خروج قالیباف از جبهه متحد اصولگرایان دردی را دوا نمی‌کند، افزود: برخی‌ها می‌گویند قالیباف اصولگرا نیست در حالی که قالیباف از تعاریف اصولگرایی برخوردار است چراکه سبقه او در نیروهای مسلح نشان از تایید رهبری دارد.

* قالیباف خیمه‌گاهی را که برای خود تعریف کرده، خیمه‌گاه اصولگرایی است
نماینده قالیباف در جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه مقابله قالیباف در ناجا با حوادث پیرامون 18 تیر، انقلاب مداری و آرمان مداری او را برای همه به اثبات رساند، افزود: قالیباف خیمه‌گاهی را که برای خود تعریف کرده، خیمه‌گاه اصولگرایی است و تا به حال هیچ وقت نگفته که اصلاح‌طلب است.
به گفته منتظر المهدی بهانه تخریب قالیباف و لاریجانی نیز یکی دیگر از نقشه‌های جریان انحرافی و فتنه است که این روزها با هم‌پوشانی در حال حرکت‌اند.
وی ادامه داد:‌ امروز متاسفانه سوءاستفاده از اعضای ستادهای احمدی‌نژاد توسط جریان انحرافی موج می‌زند.
منتظر المهدی گفت: به عنوان مثال جمع قابل توجهی از اعضای ستادها را به تهران دعوت می‌کنند و آنها را در مقابل عمل انجام شده قرار می‌دهند و با هدف تغییر افکار عمومی، "مشایی" برای آنها سخنرانی می‌کند که این امر سبب می‌شود افراد پس از بازگشتن به شهرها و استان‌های خود انگ مشایی بودن را بخورند.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول