اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شفت خبر داد

پلمپ 3 واحد صنفی متخلف در شفت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شفت از پلمپ سه واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

پلمپ 3 واحد صنفی متخلف در شفت
به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، فرداد فکوری عصر دوشنبه در نشست نیروی انتظامی این شهرستان درباره دلایل پملپ واحدهای مذکور اظهار داشت: اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با هماهنگی مجمع امور صنفی و مقام قضایی در اجرای طرح ایثار از صنوف مختلف شفت بازدید به عمل آورده و با موارد خلاف مقررات صنفی برخورد کرده است.
وی با بیان اینکه نظارت پلیس بر واحدهای صنفی در راستای ملزم کردن صاحبان و مباشران آنان برای رعایت مقررات صنفی است، افزود: در اجرای این بازدید یک دستگاه هارددیسک حاوی 5 هزار و 535 فیلم غیر اخلاقی، 144 قطعه عکس غیر مجاز، 92 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، چندین ثوب حاوی تصاویر ناهنجار و 325 عدد آرم و علایم گروه‌های منحرف غربی کشف و ضبط شده است.
فکوری ادامه داد: در این راستا سه واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت مقررات صنفی پلمپ شده و از 25 واحد صنفی نیز تعهد اخذ شد.
وی از مردم شهرستان شفت خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه ناهنجاری مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
فرمانده انتظامی شفت به دستگیری یک سارق قصابی اشاره کرد و ابراز داشت: در پی اعلام شکایت صاحب یکی از مغازه‌های قصابی این شهرستان مبنی بر سرقت 6 میلیون ریال وجه نقد از داخل مغازه‌اش، موضوع مورد بررسی کارآگاهان پلیس شفت قرار گرفت.
این مسئول اضافه کرد: کارآگاهان با دو روز تلاش بی‌وقفه و بررسی مشتریان این مغازه به شخصی به نام بهنام مشکوک شدند و پس از اطمینان از انجام سرقت توسط این شخص نسبت به دستگیری‌اش اقدام کردند.
فکوری ابراز داشت: این شخص که در صدد تبرئه خود بود در قبال دلایل و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف ندید و پول‌های مسروقه را تحویل کارآگاهان داد.
به گفته وی، کارآگاهان پول‌های مسروقه را به صاحبش مسترد کردند و این متهم را با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی کرده و تصمیمات قضایی لازم برایش اتخاذ شد.
انتهای پیام/ن20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول