اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرمی:

تندیس جدید شهید بالازاده نصب می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر گرمی گفت: تندیس جدید شهید 13 ساله استان اردبیل مرحمت بالازاده در گرمی نصب و از آن رونمایی می‌شود.

تندیس جدید شهید بالازاده نصب می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر شاهی عصر امروز در جلسه شورای شهر گرمی اظهار داشت: با توجه به قدیمی بودن تندیس فعلی مرحمت بالازاده در میدان بسیج گرمی به زودی از تندیس جدید این شهید والامقام رونمایی می‌شود.
وی با قدردانی از برگزارکنندگان یادواره کشوری این شهید ارزشمند تصریح کرد: این برنامه بازتاب جهانی و بین‌المللی داشته به گونه‌ای که دیگر امروز کمتر کسی را می‌توان یافت که نام شهید مرحمت بالازاده را نشنیده باشد.
شاهی این حرکت شورای شهر گرمی را در جهت پاسداشت ارزش‌های اسلامی، دینی و معرفتی یاد کرد و افزود: شهید بالازاده با ایثارگری خود درس تاریخی به همه ملت ایران داده و یک راه روشنی را در تبعیت از ولایت پیش روی ما گشوده است.
این مسئول با برشمردن برخی از وصیت این شهید از این دلاور کوچک به عنوان سرباز کوچک همراه ولایت یاد کرد و ادامه داد: این شهید والامقام همیشه گوش به فرمان فرمانده و مرید خود در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن بوده به گونه‌ای که در این راه از جان و مال خود نیز گذشته است.
وی نامگذاری میدان ورودی شهر گرمی را از سمت بیله‌سوار به نام شهید مرحمت بالازاده حرکتی کوچک اما تأثیرگذار توصیف کرد و گفت: نصب تندیس این شهید با یک طراحی و هنرآفرینی زیبا یاد و خاطره این شهید را برای همیشه در اذهان زنده نگه می‌دارد.
به گزارش فارس، رئیس شورای شهر گرمی همچنین در ادامه سخنان خود از شهردار گرمی خواست تا در فرصت باقی‌مانده از سال‌جاری بودجه سال 91 را تدوین و تحویل شورا دهد.
وی یکی از راهبردهای شورا را حمایت قاطع از شهرداری و هدایتگری و راهنمایی این مجموعه در دستیابی به اهداف توصیف کرد و افزود: اولویت سال آینده شهرداری گرمی بهره‌برداری از چهارراه این شهر و آسفالت معابر، کوچه‌‌ها و خیابان‌های اصلی است.
شهردار گرمی نیز در این جلسه با اشاره به انباشت زباله و نخاله ساختمانی در بستر و حریم رودخانه گرمی‌چایی و برخی محلات شهر گرمی از این وضعیت به شدت انتقاد کرد.
خدارحیم شکوهی تصریح کرد: شهرداری گرمی جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌ها را در برنامه کاری خود دارد اما انتظار می‌رود با تعامل و همکاری شهروندان از انباشت مجدد زباله در سطح این شهر جلوگیری شود تا هزینه و وقت شهرداری برای امور عمرانی دیگر صرف شود.
رئیس شورای شهر گرمی همچنین خواستار ترویج فرهنگ نظافت عمومی این شهر از طریق مساجد و منابر شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول