اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهرستان طرقبه شاندیز:

‌با وجود انتزاع طرقبه و شاندیز از مشهد هنوز مرز مشخصی نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهرستان طرقبه شاندیز گفت: ‌‌با وجود انتزاع طرقبه و شاندیز از مشهد، هنوز مرز مشخصی نداریم.

‌با وجود انتزاع طرقبه و شاندیز از مشهد هنوز مرز مشخصی نداریم
به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، بهرام نکاحی رئیس شورای شهرستان در جمع خبرنگاران با اظهار تأسف از مواضع برخی اعضای شورای شهر مشهد در مورد مصوبه هیئت دولت اظهار داشت: شورای اسلامی شهرستان طرقبه شاندیز در جلسه فوق‌العاده خود ضمن اعتراض شدید، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.
نکاحی خاطر نشان کرد: متأسفانه علی‌رغم گذشت سه سال از تشکیل شهرستان جدید و انتزاع طرقبه و شاندیز از مشهد و با وجود ابلاغ رسمی مرز شهرستان توسط استاندار سابق خراسان رضوی جناب آقای محمدی‌زاده استاندار خراسان رضوی هنوز در مورد مرز شهرستان جدید با مشهد به صورت قاطع و رسمی برخورد نکرده است.
وی تأکید کرد: البته به لحاظ قانونی و از دیدگاه ما مرز تقسیمات کشوری همان مرز بخش قدیم است.
رئیس شورای شهرستان طرقبه شاندیز در ادامه افزود: استانداری خراسان رضوی به عنوان عالی‌ترین جایگاه سیاسی و اجرایی استان باید در این رابطه وارد عمل شود و مانع ایجاد فضای تنش‌زا بین مسئولان مشهد و طرقبه شاندیز شود زیرا به هیچ وجه زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.
نکاحی ضمن ابراز گلایه از صدا و سیمای استان در انعکاس یک‌سویه اخبار مربوطه یادآور شد: صدا و سیما رسالتش بیان حقایق و واقعیات است نه اینکه با پرداختن به موضوعی که فقط نفع شهرداری مشهد در آن است سبب ایجاد بدبینی نسبت به رسانه ملی شود.
وی تأکید کرد: با قاطعیت می‌گویم که پرداختن به این مسائل بدون آگاهی و اطلاع و فقط با تکیه بر اظهارات برخی اعضای شورای شهر و شهرداری مشهد جو عمومی را به سمت تشدید اختلاف و ایجاد ناامنی روانی و تشویش افکار عمومی سوق می‌دهد.
رئیس شورای شهرستان اظهار داشت: از مراجع ذی‌ربط انتظار داریم هر چه سریع‌تر با تکیه بر قانون و واقعیات موجود، در مورد مرز تقسیمات کشوری بخش قدیم طرقبه و شاندیز نظر نهایی و لازم‌الاتباع را اعلام و هر گونه فرصتی را از افراد معلوم الهویت سلب کند.
‌انتهای پیام/ش20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول