اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد دالاهو خبر داد

برگزاری همایش استانی تجلی جلوه‌های وحدت از منظر قرآن

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دالاهو از برگزاری همایش استانی تجلی جلوه‌های وحدت و اتحاد از منظر قرآن کریم و روایات ائمه اطهار (ع)، فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش استانی تجلی جلوه‌های وحدت از منظر قرآن
علی شبستری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: همایش استانی تجلی جلوه‌های وحدت و اتحاد از منظر قرآن کریم و روایات ائمه اطهار (ع)، فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای چهارشنبه در تالار حضرت امام برگزار می‌شود.
وی با اشاره به بحران‌های متعددی که دشمنان برای کشورهای اسلامی به وجود آوردند، اضافه کرد: نظرات، دیدگاه‌ها و راه‌حل‌های مختلفی را پیرامون مقابله با این بحران‌ها و هجمه‌ها از صاحبنظران و اندیشمندان جمع‌آوری کردیم که در این همایش ارائه خواهد شد. 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دالاهو با اشاره به اهداف برگزاری این همایش تصریح کرد: آشنایی جوانان با ریشه‌ها و عوامل ایجاد تفرقه در جوامع اسلامی و استفاده از زبان هنر برای آشنایی با مسئله وحدت و اتحاد و پرهیز از تفرقه از جمله هدف‌های برپایی این همایش است.
شبستری با اشاره به اینکه این همایش با حضور تمام شهرستان‌ها برگزار می‌شود، ادامه داد: همایش استانی تجلی جلوه‌های وحدت و اتحاد از منظر قرآن کریم و روایات ائمه اطهار (ع)، فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برپا می‌شود.
وی تصریح کرد: فراخوان ارسال آثار در رشته‌های شعر، مقاله، هنرهای تجسمی و وبلاگ‌نویسی با موضوع وحدت از سه ما پیش داده شده بود که 60 اثر به دبیر‌خانه همایش ارسال شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دالاهو افزود: از میان آثار رسیده سه اثر در بخش شعر، سه اثر در بخش مقاله، 12 اثر در بخش هنرهای تجسمی و پنج اثر در بخش وبلاگ برگزیده شدند که خالقان آن‌ها در این همایش تقدیر می‌شوند.
شبستری با اشاره به اینکه در مجموع 30 نفر در این همایش تقدیر خواهند شد، اضافه کرد: همچنین در این همایش هفت نفر از عاملان ذی‌نفوذ حوزه وحدت در شهرستان دالاهو که بیشترین نفوذ را در میان مردم برای ایجاد وحدت و امنیت داشته‌اند، تقدیر خواهند شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دالاهو افزود: سخنرانان این همایش حجت‌الاسلام محمد آفتابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و دادفر استاد دانشگاه علوم قرآنی کرمانشاه خواهند بود.
شبستری تصریح کرد: همایش استانی تجلی جلوه‌های وحدت و اتحاد از منظر قرآن کریم و روایات ائمه اطهار (ع)، فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای سبب ایجاد اتحاد و وحدت بیشتر در شهرستان دالاهو خواهد شد.
وی افزود: همچنین در کنار برگزاری این همایش نمایشگاه خوشنویسی، طراحی، نقاشی، عکس و دست نوشته‌هایی از قرآن، روایات ائمه اطهار (ع) و سخنان امام خمینی (ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در زمینه وحدت برپا کردیم.
شبستری ادامه داد: این آثار طی فراخوانی جمع‌آوری شده است و در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دالاهو خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند در این نمایشگاه عکس‌هایی از راهپیمایی مردم استان در 9 دی و سفر رهبری به کرمانشاه را مشاهده کنند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول