اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل:

رای کمیته انضباطی و جرایم کاله مازندران اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آمل دقایقی قبل گفت: رای کمیته انضباطی و جرایم کاله مازندران در دیدار با گیتی پسند که روز گذشته با حواشی همراه بود، اعلام شد.

رای کمیته انضباطی و جرایم کاله مازندران اعلام شد
هاشم جمشیدپناه دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: دیدار روز گذشته کاله مازندران و گیتی پسند اصفهان که در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر والیبال در آمل نیمه تمام ماند به سود نماینده اصفهان پایان یافت.
وی عنوان کرد: با خبر شدیم ظهر امروز در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال که برای صدور رای این دیدار پرحاشیه برگزار شد، دبیر فدراسیون، رئیس و دبیر کمیته انضباطی، رئیس سازمان لیگ و ناظران مسابقه و نمایندگان وزارت ورزش در محل فدراسیون والیبال حضور داشتند.
جمشیدپناه در مورد جرایم کاله مازندران تصریح کرد: اعلام شکست ۳ بر صفر کاله مازندران با پوئن‌های 25 بر صفر مقابل گیتی پسند در آمل، برگزاری دو بازی خانگی بدون تماشاگر برای کاله به همراه 30 میلیون ریال جریمه نقدی از جریمه‌های اعلام شده کمیته انضباطی بود.
وی اذعان داشت: خسارت‌های وارده به سالن ورزشی پیامبر اعظم(ع) این شهرستان توسط تماشاگران نیز با اعلام کمیته انضباطی بر اساس نظر کارشناسان فدراسیون والیبال برآورد شده تا باشگاه کاله میزان خسارت را جبران کند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول