اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارآفرین اعلام کرد

افزایش تعامل پارک علم و فناوری با کارآفرینان خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: یک کارآفرین گفت: تعامل پارک علم و فناوری با کارآفرینان و نوآوران استان افزایش یافته است.

افزایش تعامل پارک علم و فناوری با کارآفرینان خراسان رضوی
مسعود رضا فاضلی در حاشیه نمایشگاه بازدید از نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: شرکت‌هایی که در پارک فعالیت می‌کنند این توقع را دارند که نیازهای حقوقی آنان از سوی پارک برطرف شود. 
وی افزود: پارک علم و فناوری خراسان برای رفع نیازهای حقوقی شرکت‌های حاضر در پارک این ظرفیت را دارد اما متاسفانه خود را به پاسخ‌دهی دولتی ولی نیاز شرکت‌ها در موانع حقوقی سرعت بخش خصوصی را می‌طلبد.
فاضلی عملکرد پارک علم و فناوری استان را  در جهت تجاری‌سازی ایده‌های پژوهشی را مثبت دانست و خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری خراسان شرکت‌های مناسبی را در اختیار دارد اما باید سیاست مشخصی را در اجرای طرح‌های پژوهشی در پیش گرفت.
وی تصریح کرد: پارک‌های علم و فناوری نباید در تمام زمینه‌ها فعالیت کند از سوی دیگر باید کار کارشناسی و هدفمند در این زمینه صورت گیرد.
مدیرعامل شرکت چوبین‌سازه بینالود به حمایت کشورهای دیگر از کارآفرینان خود اشاره و خاطر نشان کرد: کارآفرینان و بخش خصوصی عادت کرده‌اند که حمایتی از و دلت نگیریم و اما مسئولان باید در این زمینه توجه بیشتری را در نظر گیرند.
وی اظهار داشت: تمام کسانی که وارد پارک علم و فناوری شده‌اند با این نگاه آمده‌اند که پارک چتر حمایتی خود را بر روی آنان می‌گیرد و این حمایت‌ها نه فقط در زمینه مادی بلکه در تمام حوزه‌ها باید باشد.
مدیرعامل نخستین شرکت سازنده خانه‌های چوبی استاندارد در ایران خاطرنشان کرد: در سه سال حضور در پارک علم و فناوری شاهد افزایش تعامل بین مسئولان پارک با اعضا هستیم.
پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری 90 خراسان رضوی در حوزه‌هایی مانند طرح توسعه کمی و کیفی زیارت، فن بازار و نیز بورس ایده‌ها فعالیت می‌کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول