اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر:

طرح جامع شهر شوشتر باید در اسرع وقت ابلاغ شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: طرح جامع شوشتر باید در اسرع وقت ابلاغ شود.

طرح جامع شهر شوشتر باید در اسرع وقت ابلاغ شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: طرح جامع شوشتر بیش از سه سال است که در حال بررسی است و باید در اسرع وقت تصویب و ابلاغ شود.
وی با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر در نبود طرح جامع جدید دارای مشکلات زیادی است، افزود: نبود طرح جامع در سطح شهرستان شوشتر باعث شده است که مشکلات زیادی برای شهروندان به وجود آید که به این دلیل باید در اسرع وقت این طرح تکمیل و تصویب شود.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه سرانه جمعیتی شهرستان شوشتر کم بوده است، افزود: سرانه جمعیتی شهر نسبت به فضای شهری کم بوده است و به این دلیل مشاور طرح منطقه صحرای بلبل شوشتر را از محدوده شهری خارج کرده ولی این امر مشکلات زیادی را برای شهر شوشتر در آینده ایجاد می‌کند.
دهدار با تاکید بر اینکه طرح جامع باید سریعا ابلاغ شود، افزود: باید طرح جامع در اسرع وقت ابلاغ شود و مشکلات آن در طرح تفصیلی شهر شوشتر برطرف شود.
وی با اشاره به نواقص موجود در طرح جامع شهر شوشتر خاطر نشان کرد: به دلیل مشکلاتی که در این طرح وجود دارد باید تلاش کرد تا سقف تغییرات در طرح تفصیلی بیش از 35 تا 40 درصد باشد تا نواقص موجود در طرح جامع برطرف شود.
گفتنی است طرح جامع شوشتر از سال 86 درحال تدوین و بررسی است ولی هنوز به تصویب نرسیده است.
انتهای پیام/ص30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول