اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا روز گذشته

ثبت‌نام 33 نامزد انتخاباتی در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: قائم مقام ستاد انتخابات استان مرکزی از ثبت‌نام 33 نامزد انتخاباتی در استان خبر داد.

ثبت‌نام 33 نامزد انتخاباتی در استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرهاد اسکندری شب گذشته در نشست مشترک هیئت‌های اجرایی انتخابات، فرمانداران، هیئت های نظارت و رئیس دادگستری استان مرکزی اظهار داشت: از این تعداد 31 نفر ثبت‌نام قطعی و دو نفر ثبت‌نام اولیه کرده‌اند.
وی با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی تصریح کرد: این ستاد برای نخستین‌بار تشکیل شده است و انتظار می‌رود با دقت و حساسیت بالا مسائل را رصد کند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی گفت: خوشبختانه در حال حاضر تعامل و همدلی بسیار بالایی بین هیئت نظارت، هیئت اجرایی و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد که پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و پرشکوه در سطح کشور باشیم.
اسکندری همچنین از همکاری خوب فرمانداران شهرهای استان خبر داد و بیان داشت: با سرکشی‌های انجام شده از فرمانداری‌های استان شاهد تعامل مثبت بین فرمانداران و بخشداری‌‌ها بودیم که باید برای هر چه بیشتر شدن این تعاملات و آمادگی‌ها تلاش کرد.
وی خاطر نشان کرد: پنج نفر هیئت نظارت بر انتخابات استان و 30 نفر از معتمدین معرفی و تاییدیه آنها اخذ شده است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی تاکید کرد: روند برگزاری انتخابات در این استان با آرامش و امنیت بالایی آغاز شده و همه شهرها آمادگی لازم را به دست آورده‌اند.
اسکندری پیرامون حوزه‌های انتخابیه در استان ادامه داد: برای هر چه مطلوب‌ برگزار شدن انتخابات باید حوزه‌های انتخابیه نشست‌های همکاری بین تیم‌های اجرایی، هیئت‌های نظارت و دادگستری را برگزار کنند.
به گفته وی 24 فرآیند از 25 مرحله در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت اینترنتی انجام می‌شود.
انتهای پیام/خ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول