اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و کشوری انجام شد

برگزاری گردهمایی آموزشی توجیهی سند تحول بنیادین در کردستان

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و مدیران مجتمع‌های آموزشی استان کردستان گردهمایی آموزشی توجیهی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سنندج برگزار شد.

برگزاری گردهمایی آموزشی توجیهی سند تحول بنیادین در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان ظهر امروز در این گردهمایی با اشاره به اینکه هم‌اکنون وارد مرحله اجرایی طرح تحول بنیادین شده‌ایم، اظهار داشت: طرح‌های تحول‌آفرین زیادی در راستای رسیدن به اهداف در دست اقدام داریم.
خسرو ساکی با اشاره به برخی از این طرح‌ها افزود: دایر کردن مجتمع‌های شهری و روستایی با عنوان ترنم ولایت، توجه به بحث انس با قرآن کریم و دایر کردن مدارس قرآن از جمله این طرح‌ها است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین اجرای طرح صبا، تشکیل مدارس ورزش، یک نوبتی کردن مدارس و بیمه طلایی فرهنگیان از دیگر طرح‌هایی است که برای رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد توجه است.
وی تصریح کرد: آشنایی بیش از پیش با سند تحول بنیادین امری لازم و ضروری است و باید فرهنگیان به ویژه مدیران در این راستا نهایت تلاش را داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان یادآور شد: زمینه اجرایی شدن طرح یاد شده در کردستان فراهم است و مشارکت و همکاری فرهنگیان در این زمینه برای رسیدن به اهداف ضروری است.
ساکی یادآور شد: امیدواریم با اقتدار گام‌های بلندی را در راستای اجرای طرح سند تحول بنیادین برداریم و نظام آموزشی را در کشور به ویژه کردستان متحول کنیم.
در این مراسم جمعی از مدیران و فرهنگیان مدارس استان کردستان حضور داشتند و با ضرورت‌ها و اهداف طرح تحول بنیادین آشنا شدند.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول