اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجمع امور صنفی هندیجان خبر داد

برگزاری نمایشگاه‌های فصلی در بندر هندیجان

خبرگزاری فارس: مدیر مجمع امور صنفی شهرستان هندیجان از برگزاری نمایشگاه‌هایی در فصول مختلف سال در این بندر خبر داد.

برگزاری نمایشگاه‌های فصلی در بندر هندیجان
حسن شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: بندر هندیجان یکی از بنادر جنوبی استان خوزستان و کشور است که به لحاظ ارتباط و مجاورت با آب‌های خلیج فارس موقعیت تجاری و اقتصادی قابل ملاحظه‌ای در کشور دارد.
وی با اشاره به ضرورت رونق بازار در این بندر افزود: هر ساله در ایام نوروز و همچنین در ایام فصل پاییز شاهد برپایی نمایشگاه‌های مختلف در شهرستان هندیجان هستیم که همواره با استقبال خوب همشهریان مواجه می‌شوند.
مدیر مجمع امور صنفی هندیجان اضافه کرد: راه‌اندازی بازارچه‌های کالای همراه ملوان یا ته‌لنجی در این بندر نیز از دیگر اقداماتی است که در این خصوص صورت می‌گیرد و موقعیت اقتصادی خوبی را با توجه به واردات کالا برای این منطقه به وجود می‌آورد.
شعبانی ادامه داد: امیدواریم با ادامه روند صادرات و واردات کالا به این بندر جنوبی کشور شاهد راه‌اندازی سالانه بازارچه‌های کالای ملوان در آن باشیم.
وی با اشاره به اینکه هر سال تعداد زیادی از مسافران نوروزی در استان خوزستان برای بازدید و خرید به این بازارچه‌ها مراجعه می‌کنند تصریح کرد: در بازرسی‌هایی که به همراه بازاریان و اعضای اتحادیه‌های امور صنفی از بازارچه‌های هندیجان صورت گرفت هیچ‌گونه تخلفی را از سوی برگزارکنندگان مشاهده نکردیم و به این ترتیب روند برپایی این بازارچه‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.
مدیر مجمع امور صنفی هندیجان در ادامه از برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در هندیجان خبر داد و گفت: نمایشگاه‌های نوروزی و پاییزه و دیگر نمایشگاه‌ها از سراسر استان خوزستان هر سال در هندیجان برگزار می‌شوند که در آنها محصولات و اجناس شهروندان و روستاییان هندیجانی به نمایش گذاشته‌ می‌شوند.
شعبانی افزود: در حال حاضر نمایشگاه تخصصی مبلمان در این شهرستان برپاست که با همکاری فرمانداری و اداره بازرگانی توانستیم آن را در سالن سازمان تعاونی بزرگمهر هندیجان برای شهروندان دایر کنیم.
وی در پایان گفت: این نمایشگاه به مدت 10 روز از ششم دی‌ماه آغاز خواهد شد و در آن محصولات متنوع مبلمان منزل و اداری در معرض دید عموم مردم برای بازدید و فروش قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/غ20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول