اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رویارویی کاله مازندران و گیتی‌پسند اصفهان

مهم‌ترین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر والیبال نیمه‌تمام ماند

خبرگزاری فارس: در حساس‌ترین بازی هفته یازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، جدال ملی‌پوشان دو تیم پرمهره کاله مازندران و گیتی‌پسند اصفهان یک‌شنبه شب با اعتراض و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران در آمل نیمه‌تمام ماند.

مهم‌ترین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر والیبال نیمه‌تمام ماند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در حساس‌ترین بازی هفته یازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، جدال ملی‌پوشان دو تیم پرمهره کاله مازندران و گیتی‌پسند اصفهان که یکشنبه شب دنبال شد با اعتراض و پرتاب انواع اشیا از سوی تماشاگران در آمل نیمه تمام ماند.
این دیدار از ساعت 17 روز گذشته در سالن 2 هزارنفری و مملو از تماشاگر پیامبر اعظم(ص) که حتی بیش از ظرفیت تماشاچی در خود جای داده بود برگزار شد و ملی‌پوشان دو تیم قدرتمند کاله مازندران و گیتی‌پسند اصفهان در دیداری سخت به مصاف یکدیگر رفتند.
حضور ملی‌پوشان باتجربه کشورمان در دو تیم بیش از گذشته بر حساسیت این دیدار افزوده البته استعفای مصطفی کارخانه و ورود مومنی مربی جدید گیتی‌پسند نیز عاملی برای ایجاد شک و حرکت رو به جلوی گیتی‌پسند بود.
در گیم‌های نخست این دیدار کاله مازندران عملکرد خوبی نداشته و این امر در واگذار کردن گیم‌های اول و دوم با امتیاز مشابه (25 بر 23) مشهود بود.
در گیم سوم این دیدار در حالی که گیتی‌پسند با امتیاز (24 بر 19) از حریف آملی خود در خارج خانه پیش بود با ایجاد حواشی و تشنج توسط تماشاگران از سوی ناظر و نماینده فدراسیون و سازمان لیگ برتر، این دیدار نیمه‌تمام باقی ماند و تیم‌ها و کادر فنی به رختکن سالن هدایت شدند.
خلیل یگانه مجد از پیشکسوتان نامی والیبال کشورمان به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون از نزدیک این دیدار مهم را پیگیری می‌کرد، همچنین یونس حسن‌زاده ناظر سازمان لیگ برتر بوده و محمد حسن شفقی و مسعود ذوقی که از داوران بین‌المللی والیبال کشورمان هستند کار قضاوت این دیدار را برعهده دارند.
در ترکیب کاله مازندران که توسط بهروز عطایی و همکاری محمد شریعتی و آرنندو دامیان به عنوان دستیارانش هدایت می‌شد و حسن منصوری سرپرست آن بوده، بازیکنان ملی‌پوش و نامی مانند علیرضا نادی، فرهاد نظری افشار، میرسعید معروف، عبدالرضا علیزاده، حمزه زرینی، عادل غلامی، شهرام محمودی، آرش صادقیانی، میلاد عبادی‌پور، مهدی رنجبر و وحید سیدعباسی حضور داشتند.
در ترکیب گیتی‌پسند اصفهان که بعد از استعفای مصطفی کارخانه کار هدایت آن را غلامرضا مومنی برعهده گرفت، بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه‌ای همچون محمد ترکاشوند، امیر حسینی، فرهاد ظریف، مهدی بازارگرد، جواد محمدی‌نژاد، سید علی سجادی، مجتبی شبان، سید محمد موسوی، برتو آگوستیا فورتادو، الکساندر شین، حامد رضایی، سروش معصومی و فرامرز ظریف به کار گرفته شدند.
گیتی‌پسند بعد از سه باخت خانگی که به استعفای کارخانه منجر شد، در دور جدید نوار پیروزی‌هایش دومین برد خارج خانه را تجربه کرده و روند صعودی در جدول 14 تیمی رقابت‌های لیگ برتر والیبال به خود گرفته است.
در مقابل کاله مازندران نیز رشد نزولی داشته و این دومین باخت نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال است که هفته گذشته را در خارج خانه مقابل باریج اسانس کاشان سه بر دو مغلوب شد و این هفته نیز در خانه با اعلام بازی نیمه‌کاره و ناتمام محرومیت و جرایم سنگینی در انتظار این تیم مازندرانی است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول