اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدفمندسازی یارانه‌ها صورت گرفت

صرفه‌جویی 250 میلیارد ریالی در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری مرکزی از صرفه‌جویی ماهانه 250 میلیارد ریالی در بخش‌های مختلف استان با اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها‌‌ خبر داد.

صرفه‌جویی 250 میلیارد ریالی در استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدرضا عاشوری ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: طرح هدفمندسازی یارانه‌ها یکی از اقدامات ارزشمند دولت است که موجب صرفه‌جویی در بخش‌های مختلف به ویژه حامل‌‌های انرژی نه تنها در استان بلکه در کشور شده است.
وی تصریح کرد: اجرای این قانون در استان ماهانه 250 میلیارد ریال صرفه‌جویی به دنبال دارد که می‌تواند در اقتصاد استان تاثیرگذار باشد.
معاون برنامه‌ریزی استانداری مرکزی با اشاره به همکاری بسیار خوب مردم با دولت در اجرای این قانون بیان داشت: همکاری و همدلی مردم با مسئولان در اجرای این قانون بسیار خوب بود، مردم با همدلی خود نشان دادند همواره در تمامی صحنه‌‌ها یار و مددکار مسئولان هستند که مسئولان نیز باید قدرشناس این مردم باشند.
عاشوری در ادامه با اشاره به رونمایی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین نهادها در کشور است، چرا که این نهاد سازنده مدیران و مسئولان فردای کشور است‌ و این سند با توجه به چندین سال کار کارشناسی و مطالعاتی تهیه شده است.
وی با تاکید بر اینکه این سند از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی است، خاطر نشان کرد: بر اساس این سند باید تا پایان سال تحصیلی 91-90  یک‌هزار و 500 مدرسه استان هوشمند‌سازی شوند، این در حالی است که هم‌اکنون 100 مدرسه هوشمند‌سازی شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز گفت: امید می‌رود با ابلاغ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شاهد تحولات بزرگ و عمیق در بحث آموزش و پرورش باشیم.
سیف‌الله کریم‌زاده افزود: این سند حاصل چندین سال تلاش و مطالعه کارشناسان و متخصصان است که انتظار می‌رود‌ اجرای آن توفیقات بسیار گسترده‌ای در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش به دنبال داشته باشد.
وی بیان داشت: اداره کل آموزش و پرورش در راستای توجه به مباحث تربیتی و پرورشی دانش‌آموزان طرح‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده است که اجرای طرح کتابخوانی، برگزاری نشست‌های سیاسی، طرح نور و... بخشی از این طرح‌ها است.
انتهای پیام/ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول