اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

اولویت متولیان ورزش تجلیل از قهرمانان کشوری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولویت ما در اداره کل ورزش برای تجلیل از قهرمانان ورزشی تجلیل از قهرمانان کشوری است.

اولویت متولیان ورزش تجلیل از قهرمانان کشوری است
محمد شفیعی امروز در حاشیه مراسم قدردانی از مدال‌آوران رشته‌های مختلف ورزشی این استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران این استان به صورت فصلی برگزار خواهد شد که مبالغی نیز به آنها اهدا می شود.
شفیعی با اشاره به فراخوان اداره‌کل تربیت بدنی و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به روسای شهرستان‌های تابعه و روسای هیئت‌های ورزشی این استان در خصوص معرفی ورزشکارانی که در فصل پاییز موفق به کسب عناوین قهرمانی در عرصه ملی شده‌اند، افزود: اقدامی مشابه در خردادماه سال جاری برای تجلیل از این قهرمانان صورت گرفت که به دلیل عدم همکاری برخی مسئولان هیئت‌ها این مراسم برگزار نشد.
وی به برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان رشته‌های ورزشی این استان به صورت فصلی خبر داد و ابراز داشت: با توجه به عدم تجلیل از برخی قهرمانان رشته‌های ورزشی این استان، این اداره‌کل از ورزشکارانی که در فصل‌های بهار و تابستان سال جاری حائز مقام کشوری شده‌اند، در ایام دهه فجر و از دیگر ورزشکارانی که در سال گذشته بر سکوهای قهرمانی ملی قرار گرفته‌اند در اسفندماه سال جاری تجلیل خواهد کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تجلیل از قهرمان ورزشی در دو بخش سبکی باشگاهی و کشوری صورت می‌گیرد، گفت: سختی کسب مدال در حوزه قهرمان کشوری بیشتر است و با توجه به تقدیر از ورزشکاران رشته‌های مختلف در بخش سبکی باشگاهی، اولویت این اداره‌کل تجلیل از قهرمان کشوری است.
شفیعی به کسب نخستین مدال طلای مسابقات کشوری کشتی در رده نوجوانان توسط کشتی‌گیر هم استانی خبر داد و بیان داشت: این کشتی‌گیر با کسب مدال طلای کشتی و راهیابی به اردوی تیم ملی تعالی و رشد ورزشی در این استان را نشان داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به تجلیل از 27 نفر از ورزشکاران مدال‌آور این استان خبر داد و گفت: در فصل پاییز سال جاری 42 نفر ورزشکار مدال‌آور داشتیم که در ارزشیابی به عمل آمده در حوزه ورزش این استان، 17 نفر از آنها به دلیل عدم ضمیمه شدن احکام قهرمانی توسط فدراسیون مربوطه، از این لیست حذف شدند و در صورت دریافت این احکام در بهمن‌ماه سال جاری از آن‌ها تجلیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه محوری بودن فعالیت‌های ورزش تاکید دارد، افزود: این اداره‌کل از مربیان رشته‌های مختلف ورزشی که با انگیزه بالا و بدون در نظر گرفتن منافع شخصی برای ارتقا سطح کمی و کیفی ورزش این استان تلاش کنند، بیشترین همکاری و حمایت لازم را به عمل خواهد آورد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول