اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز رشد و فناوری‌های نیشابور:

پارک‌های فناوری حلقه ارتباطی تولید دانش دانشگاه‌ها برای تجاری‌سازی است

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز رشد و فناوری‌های نیشابور گفت: پارک‌های علم و فناوری حلقه ارتباطی تولید دانش در دانشگاه‌ها به منظور ورود به تجاری‌سازی است.

پارک‌های فناوری حلقه ارتباطی تولید دانش دانشگاه‌ها برای تجاری‌سازی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید‌ایمان شریعتی ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه پژوهش خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر حلقه واصل میان تولید دانش و کسب آن در دانشگاه‌ها با مراکز صنعتی برای ورود به عرصه‌های تجاری‌سازی با وجود پارک‌های علم و فناوری عملیاتی شد.
مدیر مرکز رشد و فناوری‌های نیشابور افزود: آنچه که مسلم است این ارتباط دو سویه میان دانشگاه‌ها با مراکز صنعتی برای تجاری‌سازی دانش‌های تئوریک با وجود پارک‌های علم و فناوری به هم‌افزایی مورد نظر دست می‌یابد.
وی در ادامه به توجه مسئولان شهرستان در توسعه این نوع مراکز اشاره کرد و افزود: آنچه که باید در مراکز شهرستان مورد توجه قرار گیرد نگاه مدیران و مسئولان به اهمیت و ضرورت توسعه این‌گونه فعالیت‌ها است.
مدیر مرکز رشد و فناوری‌های نیشابور گفت: پارک‌های علم و فناوری حلقه ارتباطی تولید دانش در دانشگاه‌ها به منظور ورود به تجاری‌سازی است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول