اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز فردوس خبر داد

قطع 12 ساعتی گاز تعدادی از مشترکان فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز فردوس گفت: به منظور تزریق گاز به شبکه گازرسانی به روستاهای خانکوک و حسین‌آباد از توابع شهرستان فردوس گاز تعدادی از مشترکان حدود 12 ساعت قطع می‌شود.

قطع 12 ساعتی گاز تعدادی از مشترکان فردوس
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا فلاحتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور وصل گرم و تزریق به شبکه گازرسانی روستاهای خانکوک و حسین‌آباد، گاز مشترکان واقع در محدوده ضلع شمالی خیابان حافظ، حد فاصل دانشگاه آزاد تا میدان جوادالائمه (میدان کشاورز) و نیز ضلع شمالی خیابان جوادالائمه (کشاورز) در روز سه‌شنبه ششم دی ماه سال جاری قطع می‌شود.
وی با بیان اینکه عملیات تزریق گاز مناطق مذکور حدود 12 ساعت به طول می‌انجامد، ادامه داد: تزریق گاز شبکه گازرسانی روستاهای خانکوک و حسین‌آباد نیازمند قطع گاز حدود یک‌هزار و 200 مشترک گاز طبیعی است.
رئیس اداره گاز شهرستان فردوس اضافه کرد: با آغاز این عملیات، گاز مشترکان واقع در محدوده ضلع شمالی خیابان حافظ، حد فاصل دانشگاه آزاد تا میدان جواد الائمه (میدان کشاورز) و نیز ضلع شمالی خیابان جواد الائمه تا انتهای خیابان جواد الائمه از ساعت 8 تا 20 همان روز قطع می‌شود.
فلاحتی از مشترکان در این مناطق خواست تا تمهیدات لازم در این مورد را لحاظ و به منظور جلوگیری از بروز خطرات و حوادث احتمالی شیر اصلی گاز را قطع کنند و در صورت هرگونه مشکل مراتب را از طریق شماره تلفن 194 به امداد گاز اطلاع دهند.
وی یادآور شد: وصل گاز این مناطق پس از پایان عملیات، توسط امداد گاز شهرستان فردوس صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول