اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار حاجیلار :

بلوار ورودی بخش حاجیلار 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: بخشدار حاجیلار گفت: بلوار ورودی بخش حاجیلار به دلیل تداوم مراحل ساخت‌و‌ساز بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بلوار ورودی بخش حاجیلار 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
محرم رضالو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در  چایپاره، اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئولان، ساخت‌و‌ساز این پروژه عمرانی با جدیت مضاعفی دنبال می‌کنند از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است از این رو می‌طلبد افراد تاثیرگذار در روند اجرای این پروژه به همکاری خود تداوم بخشند.
وی تصریح کرد: اعتبار احداث این پروژه در جریان سفر استاندار آذربایجان غربی در تابستان سال گذشته تخصیص یافته بود این پروژه دارای 800 متر طول و 25 متر عرض می‌باشد به طوری که با احداث و بهره‌برداری از آن ارتباط روستاها با یکدیگر و جاده ترانزیتی به نحو مطلوب برقرار می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: مراحل احداث این بلوار از مهر ماه امسال آغاز شده است پیش‌بینی می‌شود در صورت عدم بروز مشکل در فرآیند احداث و پیشرفت همه امور اجرایی در تابستان سال آینده به بهره‌برداری رسیده به مردم برای استفاده کردن از آن تحویل داده شود.
وی ادامه داد: در مجموع چهار پل با دهنه‌های مختلف در این بلوار احداث می‌شود به طوری که اعتبار تخصیص یافته به این بلوار حدود 3 میلیارد ریال  است تاکنون یک میلیارد و 160 میلیون ریال آن تخصیص یافته است بقیه هم به تدریج با توجه به میزان پیشرفت فیزیکی تخصیص خواهد یافت.
وی اظهار داشت: روستای حاجیلار مرکز بخش حاجیلار بوده و به طور تقریبی 500 خانوار و یک هزار و 500 نفر جمعیت دارد در هفت کیلومتری قره‌ضیالدین مرکز چایپاره قرار دارد لذا احداث این بلوار موجب توسعه روابط روستاهای پیرامون آن می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول