اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال 91

همایش بین‌المللی الگوی اسلامی در لرستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی در منویات مقام معظم رهبری به پیشنهاد نماینده ولی فقیه در لرستان اردیبهشت ماه سال 91 در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

همایش بین‌المللی الگوی اسلامی در لرستان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، این همایش بزرگ و بین‌المللی با هدف تبیین و معرفی هویت و قابلیت‌های گسترده جوان ایرانی در سطح جهان و همچنین معرفی جوانان ایران اسلامی به عنوان الگوی موفق در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی و مذهبی با همراهی و همکاری استانداری لرستان و سایر دستگاه‌های اجرایی استان و جمعی از جوانان فعال و موفق استان برگزار می‌شود.
این همایش در زمینه تبیین الگوی اسلامی جوان ایرانی برگرفته از منویات رهبر معظم انقلاب برای همه جوانان در کشورهای مختلف و تعمیم اندیشه‌های راهبردی مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین جهان در قالب ارائه مقالات و آثار علمی در مباحث مرتبط با این موضوع برگزار می‌شود.
در همین ارتباط فراخوانی به منظور اطلاع‌رسانی و همچنین دعوت از تمام پژوهشگران، اندیشمندان، دانشگاهیان و جوانان برای حضور در همایش و ارائه آثار و مقالات خود به این همایش اعلام می‌شود.
همچنین هیئت داوران و علمی همایش با بررسی آثار و مقالات ارسالی، بهترین مقالات را انتخابات و برگزیدگان در همایش قرائت شده و از پدیدآورندگان این آثار نیز تجلیل می‌شود.
این همایش در حقیقت سومین همایش طراحی شده از سوی مجمع مشورتی امور جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان است که برگزار می‌شود.
پیش از این نیز دو همایش بزرگ جوانان، ولایت و معنویت و جوانان موفق و برتر لرستان با حضور گسترده و استقبال باشکوه جوانان استان و دیگر نقاط کشور در خرم آباد برگزار شده است.
در جلسه عصر روز گذشته مجمع مشورتی امور جوانان نماینده ولی فقیه در استان لرستان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و معاون سیاسی استاندار لرستان برگزار شد، در خصوص نحوه، چگونگی و برنامه‌های اجرایی و برگزاری این همایش بحث و تبادل نظر شد.
در این خصوص چهار کمیته اجرایی، علمی، پشتیبانی و تبلیغات و اطلاع‌رسانی برای برنامه‌ریزی و زمینه سازی برای برگزاری هرچه بهتر این همایش تشکیل شد.
قرار است این کمیته‌ها ظرف 15 روز آینده برنامه‌های دقیق علمی و کارشناسی خود در حوزه‌های مختلف این همایش را تهیه و برای تصویب و اجرا به مجمع ارائه کنند.
مجمع مشورتی امور جوان به پیشنهاد نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با هدف ارتباط بیشتر با جوانان و بررسی و رفع مسایل و مشکلات آنها با عضویت تعدادی از مدیران و جوانان خلاق و توانمند استان تشکیل شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول