اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط صدا و سیمای مرکز قزوین

آداب و رسوم روستاهای قزوین به تصویر کشیده می‌شود

خبرگزاری فارس: صدا و سیمای مرکز قزوین با تولید برنامه‌ای تلویزیونی، آداب و رسوم روستاهای این استان را به تصویر می‌کشد.

آداب و رسوم روستاهای قزوین به تصویر کشیده می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، شبکه استانی سیمای مرکز قزوین با برنامه تلویزیونی «چاشت» میهمان خانه‌های مردم خواهد شد.
این گزارش می‌افزاید: برنامه تلویزیونی «چاشت» با هدف تبیین مبانی آداب و رسوم صحیح فرهنگ‌های محلی، معرفی ورزش‌ها و بازی‌های بومی - محلی و معرفی منابع و امکانات خدادادی در روستاهای استان تهیه و تولید می‌شود.
بر اساس این گزارش؛ در این برنامه توانمندی‌های جغرافیایی، کشاورزی، دامداری، صنایع دستی، آداب و رسوم و گویش مردم روستاها مورد بررسی قرار می‌گیرد، همچنین معرفی افراد موفق، تبیین سطح رفاه عمومی در روستاها پس از پیروزی انقلاب اسلامی از رویکردهای این برنامه است.
در این گزارش آمده است: برنامه تلویزیونی «چاشت» در 52 قسمت 30 دقیقه‌ای به مدت یک‌هزار و 560 دقیقه تهیه، تولید و از شبکه قزوین پخش می‌شود که تهیه ‌کننده و کارگردان این برنامه محمد فیضی، نور، تصویر و صدا: مهدی ترکان، نویسنده: خسرو حسینی، تدوین‌گر: امیر حسین حسینی و دستیار صدا و تصویر: رضا کبیری است.
همچنین در ادامه این گزارش آمده است: به مناسبت سالروز 9 دی‌ ماه شبکه استانی صدای مرکز قزوین ویژه‌ برنامه روز بصیرت را پخش می‌کند که این ویژه ‌برنامه با هدف تبیین ابعاد نهم دی ‌ماه به موضوع وحدت مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان، دشمن‌شناسی و ولایت‌پذیری می‌پردازد.
این گزارش تصریح می‌کند: ویژه‌ برنامه‌ رادیویی روز بصیرت شامل بخش‌های مختلفی همچون گفت‌وگوی کارشناسی، مصاحبه با گروه‌های مختلف، سخنان مقام معظم رهبری، سرودهای حماسی و بازخوانی پیام‌های مردم درباره‌ این روز تاریخی است.
در پایان این گزارش آمده است: همچنین تولید سیمای مرکز قزوین با تغییر رویکرد برنامه‌های سیما در این روز به تشریح زوایای مختلف حماسه 9 دی‌ ماه می‌پردازد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول