اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

مشارکت پرشور مردم با حضور کاندیداهای توانمند محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: مشارکت پرشور مردم با حضور کاندیداهای توانمند در انتخابات محقق می‌شود.

مشارکت پرشور مردم با حضور کاندیداهای توانمند محقق می‌شود
ناصر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: ثبت‌نام کاندیدهای انتخابات مجلس به مدت هفت روز در حوزه مرکزی آغاز شده است.
فرماندار کهگیلویه افزود: با انتشار آگهی در مراکز عمومی شرایط حقیقی و حقوقی نامزدها مشخص شده است و در صورتی که کسانی مایل به ثبت‌نام هستند باید در موعد مقرر به حوزه مرکزی مراجعه کنند.
وی افزود: امروز اسامی 30 نفر از معتمدین محلی حوزه مرکزی را به شورای نظارت ارسال کردیم و به حوزه‌های فرعی و بخش‌ها اعلام کردیم که با هماهنگی لازم اقدام کنند.
رضایی با اشاره به همایش فرمانداران کل کشور با حضور رئیس جمهور که در تهران برگزار شد، تصریح کرد: در این همایش آخرین هماهنگی‌ها جهت برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم صورت گرفت.
این مسئول ابراز داشت: در همه حوزه های انتخاباتی از مجموعه 25 مرحله‌ای انتخابات 24 مرحله آن رایانه‌ای انجام می‌شود.
وی افزود: در انتخابات آتی در 10 درصد از حوزه‌های انتخاباتی به صورت آزمایشی، همه مراحل به‌صورت رایانه‌ای با رایانه‌های مخصوص که توسط شورای نگهبان تایید شده‌اند، انجام می‌گیرد.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه نظام ما مردم‌سالار است و از جهت تعدد انتخابات کم نظیر و شاید بی‌نظیر هم باشد، خاطرنشان کرد: هم مردم و هم دستگاه‌های اجرایی تجربه‌های خوبی در طول ادوار گذشته انتخابات کسب کرده‌اند.
رضایی عنوان کرد: ورود مردم به انتخابات آگاهانه است چرا که از شعور سیاسی بالایی برخوردارند.
وی افزود: طرحی امنیتی را طراحی و ارائه کرده‌ایم تا مردم با امنیت خاطر و در کمال صحت و سلامت مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.
وی تاکید کرد: از همه کسانی که شرایط و ضوابط قانونی را داشته و دارای توانمندی‌های خاص باشند برای ثبت‌نام در انتخابات دعوت می‌کنیم زیرا با حضور پررنگ کاندیدها مشارکت مردم بیشتر خواهد شد و مجلسی قوی‌تر شکل می‌گیرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول