اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

این هفته انجام می‌شود

معرفی قهرمان لیگ فوتسال استان البرز

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فوتسال هیئت استان البرز گفت: قهرمان لیگ فوتسال استان البرز طی هفته جاری معرفی می‌شود.

معرفی قهرمان لیگ فوتسال استان البرز
پژمان رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پرونده رقابت‌های فوتسال دسته اول و برتر شهرستان کرج با معرفی تیم‌های صعود کننده به دسته بالاتر بسته شد.
وی ادامه داد: هفته پایانی این رقابت‌ها روز گذشته در سالن البرز برگزار شد و طی آن در
دسته اول تیم‌های پیام نور، تلاش سپهر و ابرار در رتبه‌های اول تا سوم جای گرفتند، در این دسته تیم میثاق به عنوان تیم برتر اخلاق معرفی شد.
این مسئول افزود: در رقابت‌های دسته برتر نیز تیم فتح شهید نیاسری قهرمان شد و تیم‌های تربیت بدنی گرمدره و بسیج جاده چالوس در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفتند. به گفته وی در این دسته تیم کانون مهندسان به عنوان تیم برتر اخلاق معرفی شد.
رضایی به آخرین وضعیت لیگ فوتسال استان البرز نیز اشاره کرد و گفت: رقابت‌های دسته برتر فوتسال استان نیز روز پنجشنبه‌ با برگزاری دیدارهای رده بندی و نهائی به پایان می‌رسد و نماینده استان جهت حضور در فصل جدید لیگ سه فوتسال کشور معرفی می‌شود.

* تلاش برای افزایش سهمیه استان البرز در کشور
رضایی از رایزنی‌های این کمیته برای افزایش سهمیه این استان در رقابت‌های فصل جدید لیگ سه کشور خبر داد و گفت: صحبت‌هایی را با ترابیان رئیس کمیته فوتسال فدراسیون داشته‌ایم و موافقت شفاهی وی را برای تحقق این موضوع گرفته‌ایم، اما هیچ چیز قطعی نیست و تعداد سهمیه استان پس از مکاتبه رسمی هیئت استان با فدراسیون مشخص می‌شود.
مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتسال استان البرز در پایان اشاره‌ای هم به آخرین وضعیت تیم اپتک و حضور این تیم در لیگ دو کشور در فصل جدید کرد و متذکر شد: مذاکراتی با مدیریت تیم اپتک داشته‌ایم و گلایه‌مندی آنها را شنیده‌ایم و به مسئولان شهری و استان منتقل کرده، که امیدوارم با اقداماتی که طی روزهای آینده صورت می‌گیرد این تیم از تصمیم خود مبنی بر واگذاری امتیاز خود و انحلال تیم خودداری کند و در فصل جدید بازی‌ها در لیگ دو کشور حاضر شود.
انتهای پیام/ن۲۰/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول