اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 310 میلیون ریالی

اجرای 4 طرح کشاورزی در زرند آغاز شد

خبرگزاری فارس: با اعتبار بالغ بر 310 میلیون ریال عملیات اجرایی چهار طرح کشاورزی در شهرستان زرند آغاز شد.

اجرای 4 طرح کشاورزی در زرند آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، پیش از ظهر امروز با اعتبار بالغ بر 310 میلیون ریال عملیات اجرایی چهار طرح کشاورزی در شهرستان زرند آغاز شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند در حاشیه آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: عملیات اجرایی مرمت و باز‌سازی چهار رشته قنات در مجموع به طول 750 متر در روستا‌های تزرج شرقی‌، سو سفید‌، سرباغ و حسومند سیریز این شهرستان و با اعتبار 310 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی آغاز شده است.
سید ‌علی امیری زمان اجرای این طرح‌ها را دو ماه اعلام کرد و بیان داشت: با اجرای این طرح‌ها حدود 130 هکتار از اراضی کشاورزی مناطق یاد شده زیر پوشش آبیاری قرار می‌گیرند.
همچنین احمد مسعودی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان اظهار داشت: کارگاه آموزشی در زمینه شناسایی عوامل سر خشکیدگی درختان پسته با حضور بیش از 67 نفر از کارشناسان و کشاورزان پیشرو در این مدیریت تشکیل شد.
وی بیان کرد: در این کارگاه آموزشی، محققان مرکز تحقیقات استان کرمان در زمینه شناسایی عوامل سر خشکیدگی پسته و استفاده از باکتری نیوباسیلی و بیوفسفات در باغ‌های پسته و معرفی ماشین‌های پوست‌کنی پسته و تأثیر بر درصد ضایعات پسته در مراحل پوست‌گیری توضیحات کاملی ارائه و در پایان توسط اساتید به سؤالات حاضران پاسخ لازم داده شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول