اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شوشتر خبر داد:

تامین 50 خشت طلا برای بازسازی ایوان حرم علوی از شوشتر

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شوشتر از تامین 50 خشت طلا برای بازسازی ایوان حرم علوی از این شهرستان خبر داد.

تامین 50 خشت طلا برای بازسازی ایوان حرم علوی از شوشتر
محمدزمان یزدانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در ماه‌های گذشته بیش از 500 میلیون ریال برای تامین خشت‌های طلای ایوان علوی از شهرستان شوشتر پول و طلا جمع آوری شده است.
وی با اشاره به اینکه بخش اعظم این کمک‌ها طلا بوده است، افزود: بیش از 400 میلیون ریال از این کمک‌ها طلا بوده که عینا به ستاد تحویل داده شده است.
وی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی در این باره خوب ارزیابی می‌شود، تاکید کرد: کمک‌های انجام شده برای این منظور بسیار خوب بوده است و بیش از 100 میلیون ریال نیز کمک نقدی به این ستاد تحویل داده شده که همگی به ستاد مرکزی استان ارسال شده است.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شوشتر تاکید کرد: پول‌ها و طلاهای دریافت شده برای بازسازی این حرم به ستاد استانی ارسال شده است و همگی اهدا کنندگان رسید دقیق طلاها و پول‌های اعطایی را دریافت کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه برای کسانی که هزینه یک خشت کامل را اعطا کنند سند افتخار صادر می‌ِشود، تاکید کرد: کسانی که تا کنون هزینه تهیه یک خشت طلا را تامین کرده‌اند سند افتخار صادر می‌شود و همگی سند‌های خود را دریافت کرده‌اند.
یزدانیان با اشاره به اینکه هزینه لازم برای تهیه یک خشت طلا برای ایوان طلای علوی هزینه زیادی نیست، تاکید کرد: هزینه تامین یک خشت طلا برای ایوان علوی تنها 10 میلیون ریال است.
وی از مسئولان ادارات و مردم خواست تا در این باره نقش مسئولیت معین این ستاد را ایفا کنند و برای این امر اخروی تبلیغ کنند.
انتهای پیام/غ30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول