اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

5 روز پس از آغاز زمان نقل و انتقالات نیم فصل؛

تراکتورسازی صدرنشین بازار شد

خبرگزاری فارس: تیم تراکتورسازی تبریز صدرنشین بازار نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشور است.

تراکتورسازی صدرنشین بازار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، با قطعی شدن جدایی یک بازیکن از تراکتورسازی و امضای قرارداد با دو بازیکن جدید، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بیشترین تغییر و تحول را بین تیم‌های لیگ برتری در پنج روز اول را داشته است.
قاسم حدادی‌فر نخستین بازیکنی بود که در دوره نیم فصل نقل و انتقالات با تیم تراکتورسازی تبریز قرارداد منعقد کرد، بازیکن سابق تیم ذوب آهن اصفهان از روز 29 آذر 90 تا پایان دوره خدمت سربازی به عنوان بازیکن در تیم تراکتورسازی توپ خواهد زد.
عقیل اعتمادی دروازه‌بان ایرانی‌ الاصل تیم دسته یکی گرونینگن هلند نیز با حضور در هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی و امضا قرارداد رسمی فدراسیون فوتبال، به مدت یک و نیم فصل برای تراکتورسازی بازی خواهد کرد.
این بازیکن 18 ساله سابقه بازی در تیم ملی امید هلند را نیز در کارنامه خود دارد.
همچنین عباس محمدی دروازه‌بان اول فصل گذشته تیم تراکتورسازی که در بازی‌های امسال بسیار متزلزل ظاهر شده بود، به  صورت توافقی از این تیم جدا شد.
بعد از ثابت شدن محسن فروزان در دروازه تیم تراکتورسازی و جذب عقیل اعتمادی، حضور مهدی ثابتی در ترکیب تیم تراکتورسازی نیز سخت‌تر به نظر می‌رسد و احتمالا وی دومین بازیکن جدا شده از این تیم باشد.
تیم تراکتورسازی تبریز از بامداد پنج‌شنبه گذشته برای برگزار اردوی یک هفته‌ای عازم آنتالیای ترکیه شده است، در این اردو  قرار است  از چند بازیکن خارجی نیز تست گرفته شود. 
در بازار انتقالات نیم فصل تاکنون پیوستن قاسم حدادی‌فر از ذوب‌آهن اصفهان به تراکتورسازی تبریز، عقیل اعتمادی از گرونیگن هلند به تراکتورسازی تبریز و سعید قدمی از فولاد خوزستان به پرسپولیس تهران قطعی شده است.
همچنین جدایی فرهاد مجیدی از استقلال تهران، عباس محمدی از تراکتورسازی، علی انصاریان، میثم منیعی و محسن حمیدی از شاهین بوشهر قطعی شده است.
زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشور  از 29 آذرماه 90 تا 14 دی ماه 90 است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول