اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متکی:

آمریکا نگران ایجاد حکومت اسلامی در منطقه است

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته اجرایی جبهه متحد اصولگرایان گفت: آمریکا نگران ایجاد ساختار جدید حکومتی با بهره‌گیری از انقلاب اسلامی در منطقه است.

آمریکا نگران ایجاد حکومت اسلامی در منطقه است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، منوچهر متکی شنبه‌ شب در جمع اصولگرایان گیلان به رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری در بحث انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: مردم در انتخابات با تشخیص خود رای می‌دهند و رابطه امام (ره) و مقام معظم رهبری با مردم بسیار شفاف بوده است.
وی با تاکید براینکه تصمیم‌گیری درباره انتخاب کاندیداها دستوری و از بالا به پایین نیست، افزود: افرادی که با ملاک‌های جبهه اصولگرایی انطباق داشته و از اقبال بیشتری برخوردارند، توسط جبهه متحد اصولگرایان به مردم معرفی می‌شوند.
متکی شرایط انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را چندوجهی دانست و تصریح کرد: در این مصاف سیاسی رقبای آشکار و مختصری نیز نیمه آشکار داریم.
عضو هیئت نظارت داوری جبهه متحد اصولگرایان خاطرنشان کرد: اگر در گذشته دلیلی وجود داشته که اصولگرایان در جبهه متحد شرکت کنند، این دلیل در شرایط کنونی به دلایل تبدیل شده است.
وی با اشاره به مجموع هجمه‌های خارج از کشور، ابراز داشت: تیربار هجمه تبلیغاتی دشمن در حال حاضر تا 11 اسفند برای فشار بر جمهوری اسلامی روزبه‌روز بیشتر می‌شود.
متکی به دلایل داخلی و خارجی هجمه دشمن به انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دلیل داخلی هجمه‌های دشمن انتخابات مجلس است و آنها از حضور مردم در صحنه نگران هستند.
دبیر کمیته اجرایی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه دشمن در انتخابات سال 88 با تمام توان به میدان آمده بود، یادآور شد: دشمنان در آن دوره نتوانستند کاری از پیش ببرند.

* هدف دشمن حضور حداقلی مردم در انتخابات است
وی ادامه داد: دشمن در حال حاضر هدف حضور حداقلی مردم را با تبلیغات خود دنبال می‌کند و اگر موفق نشود تلاش می‌کند زمینه را برای افرادی با تبلیغ مستقیم یا با سکوت در قبال آنها فراهم کند.
متکی فشار در بحث هسته‌ای، قطعنامه جدید و تشدید تحریم‌ها را از تلاش‌های دشمن برای حضور حداقلی مردم در انتخابات عنوان کرد و اذعان داشت: از دو ماه گذشته این موارد را دوباره آغاز کردند و دلیل آن انتخابات مجلس در اسفند ماه است.
عضو هیئت نظارت داوری جبهه متحد اصولگرایان، تحول ایجاد شده در منطقه را دلیل خارجی هجمه دشمن نسبت به نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: این تحول در منطقه سونامی و زلزله ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه وضعیت کشورهای منطقه قبل از بیداری اسلامی به نفع غرب و آمریکا بود، افزود: آنها ده‌ها سال پس از انقلاب اسلامی تلاش کردند تا منطقه را در اختیار خود داشته باشند و اگر کشورهایی با آنها سازگار نبودند آنها را با مشکلات داخلی درگیر می‌کردند تا نتوانند در مقابل هجمه غرب به رهبری آمریکا مقاومت کنند.
متکی 50 درصد اتفاق ایجاد شده در منطقه را برگرفته از انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: این قیام‌ها حتی در مناطقی که حکومت آنها هنوز تغییر نکرده آثار خود را گذاشته و سران آن کشورها متوجه شده‌اند که مانند گذشته نمی‌توانند به دوش مردم سوار شوند و هر طور که می‌خواهند حکومت کنند.
دبیر کمیته اجرایی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به قیام مردم در کشورهای تونس، لیبی، مصر و یمن، خاطرنشان کرد: کشورهای اردن، عربستان سعودی، مراکش، بحرین و... حسابی متوجه شدند که نمی‌توانند به روال گذشته بر گردن مردم سوار شوند.

* انفاس قدسی حضرت امام (ره) الهام‌بخش بیداری اسلامی است
وی وضعیت موجود را به ضرر غرب و آمریکا ذکر کرد و بیان داشت: 50 درصد حادثه تحقق یافته و مهم‌تر آنکه در تمام نقاط القا شده که انقلاب اسلامی و انفاس قدسی حضرت امام (ره) الهام‌بخش بیداری اسلامی در منطقه است.
متکی به رهنمودهای امام (ره) درباره مصر در 30 سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: با شنیدن سخنان امام (ره) انسان فکر می‌کند که ایشان در حال حاضر در مورد مصر صحبت می‌کنند.
عضو هیئت نظارت داوری جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه پیام امام (ره) در حال حاضر اثر خود را در انقلاب اسلامی گذاشته، بیان داشت: 50 درصد به‌هم خوردن وضعیت موجود به نفع انقلاب اسلامی مصادره شده و همه می‌دانند منشا آن انقلاب اسلامی است.

* آمریکا نگران ایجاد حکومت اسلامی در منطقه است
دبیر کمیته اجرایی جبهه متحد اصولگرایان، آمریکا را نگران ایجاد ساختار جدید حکومتی با بهره‌گیری از انقلاب اسلامی در منطقه دانست و ادامه داد: 50 درصد دوم ساختار جدید حکومتی و آلترناتیو وضع موجود است که می‌خواهد به‌وجود بیاید و آمریکایی‌ها نگرانند که قسمت دوم نیز با بهره‌گیری و الگوگیری از انقلاب اسلامی محقق شود.
وی به سر کار آمدن اسلام‌گرایان در تونس و مصر اشاره کرد و افزود: غربی‌ها و آمریکایی‌ها دیدند که این همه آوازه از انقلاب اسلامی است بنابراین فشارها را علیه ایران تشدید می‌کنند تا شاید به نتیجه برسند، که نمی‌رسند.
متکی یکی از راه‌های نرسیدن به نتیجه دلخواه غرب و آمریکا را رقم خوردن نتیجه انتخابات به نفع جبهه انقلاب، نیروهای ارزشی، اسلام ناب و در خیمه ولایت عنوان کرد و اذعان داشت: با نتیجه گرفتن نیروهای ارزشی در انتخابات، از یکی از مهم‌ترین پیچ‌های انقلاب اسلامی با زعامت مقام معظم رهبری عبور می‌کنیم و رهنمودهایی که ایشان می‌فرمایند چراغ راه ما در بحث انتخابات است.
انتهای پیام/ن۱۰/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول