اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل تسنن ارومیه:

والدین از خطرات تهدیدکننده خانواده‌ها آگاه باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل سنت ارومیه، گفت: والدین از خطرات تهدید‌کننده بنیان خانواده‌ها آگاهی کافی داشته باشند و با آن مقابله کنند.

والدین از خطرات تهدیدکننده خانواده‌ها آگاه باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا عبدالقادر بیضاوی ظهر امروز در جمع نمازگزاران اهل سنت این شهرستان اظهار داشت: نهاد خانواده در دین مبین اسلام جایگاه و اهمیت والایی دارد از این رو باید با شناخت این جایگاه مهم در راستای حفظ و تقویت بنیان خانواده اقدام کرد.
وی افزود: آنچه بیش از پیش نهاد خانواده را تهدید می‌کند ترویج فرهنگ ضددینی در جامعه است و سبب تضعیف روابط عاطفی در میان اعضای خانواده می‌شود.
بیضاوی، گرایش جوانان به مواد مخدر را مورد اشاره قرار داد و گفت: مسئولان باید علت گرایش جوانان به این مواد خطرناک را شناسایی و راهکارهای لازم در جلوگیری از گرایش روزافزون آنها به کار گیرند چرا که این مواد قوه عقلانی افراد را تخریب کرده و آنها را از رعایت اخلاق بازمی‌دارد.
امام جمعه ارومیه با اشاره به تاثیرات این مواد اضافه کرد: مصرف این مواد در اغلب موارد تاثیرات مخرب جدی بر جای می‌گذارد و مصرف‌کننده را تبدیل به افراد بی‌بندوبار کرده و ایمان و اعتقادات را سست می‌کند.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها انتخابات نهمین دوره مجلس را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: انتخابات در هر جامعه‌ای از اهمیت والایی برخوردار است چرا که مردمی بودن آن نظام را نشان می‌دهد از این رو مردم باید در اسفند امسال با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان استکبار زده و آنها را مایوس‌تر از گذشته کنند.
بیضاوی خاطرنشان کرد: مردم باید ویژگی‌هایی چون دینداری، مردمی بودن، کارآمدی، هوشیاری و مدیر بودن را در نظر گرفته و با رای دادن به چنین افرادی، آنها را برای به دست گرفتن سرنوشت کشور و جایگاه قانون‌گذاری انتخاب کنند.
امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی گفت: حضرت امام خمینی(ره) در هفتم دی ماه سال 1358 فرمان تشکیل نهضت سوادآموزی را صادر کردند که این امر نشان‌دهنده جایگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی است و ایران در این زمینه پیشگام بوده و موفق عمل کرده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول