اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس خبر داد:

کشف داروهای مخدر و پلمپ دو مغازه در شیراز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از کشف 10 هزار و 150 قرص و داروی مخدر و پلمپ فروشگاه‌های توزیع کننده این داروها در شیراز خبر داد.

کشف داروهای مخدر و پلمپ دو مغازه در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، محمداسماعیل مصری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس مطلع شدند چند مغازه در یکی از خیابان‌های مرکزی شیراز اقدام به خرید و فروش قرص‌ها و داروهای مخدر می‌کنند.
وی گفت: در ادامه شناسایی این واحدهای صنفی متخلف در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دو مغازه که در این مورد فعالیت داشتند شناسایی شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس ابراز داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از این دو واحد صنفی 10 هزار و 150قرص و داروی مخدر کشف و هر دو مغازه را پلمپ کردند.
مصری در ادامه از نهدام سه باند قاچاق مواد مخدر و کشف 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سه روز گذشته در فارس خبر داد و اضافه کرد: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و جلوگیری از ورود، ترانزیت و توزیع محموله‌های مواد مخدر در سطح استان فارس طی سه روز گذشته سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان شناسایی و منهدم شدند.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس و شهرستان‌های داراب و نی‌ریز با کنترل محورهای مواصلاتی و با تلاش شبانه‌روزی و نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی و به کارگیری تیم‌های عملیاتی سیار در سه روز گذشته موفق شدند با انهدام این سه باند 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس بیان کرد: دو کیلوگرم از مواد مکشوفه شیشه، 11 کیلوگرم هروئین و مقداری تریاک بوده است و در این مورد 16 قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و شش خودرو از آنها توقیف شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول