اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی ـ انتظامی استان کرمانشاه:

معلم و پلیس به دنبال پیشگیری اجتماعی هستند

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: معلم و پلیس به دنبال پیشگیری اجتماعی هستند.

معلم و پلیس به دنبال پیشگیری اجتماعی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال مظفری در جمع مدرسان آموزش خانواده ناحیه 3 آموزش و پرورش با بیان اینکه نرخ جریمه‌های راهنمایی و رانندگی افزایش یافته است، گفت‌: این جرایم برای کسانی افزایش پیدا می‌کند که به قوانین راهنمایی و رانندگی بی‌توجه هستند‌، اگر کسی از قوانین راهور تخلف کند‌، جریمه می‌شود و برای فرد متخلف بار مالی دارد ولی اگر از فردی خطای اجتماعی سر بزند‌، چه چیزی می‌تواند آن را جبران کند‌. 
مظفری خاطرنشان کرد: راننده متخلف زمانی که با تخلف خود جان خود یا دیگران را به خطر می‌اندازد‌، آیا می‌داند هزینه جان یک نفر چقدر است‌.
وی تصریح کرد‌: یک خطای اجتماعی چقدر در جامعه هزینه دارد‌، اصلا هزینه آن به چشم می‌آید و چطور می‌خواهیم آن را جبران کنیم‌. 
معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت‌: مدرسان آموزش خانواده شغل بسیار حساس و ظریفی دارند چرا که می‌خواهند هنجارهای اجتماعی‌، ارزش‌ها و الگوها را به جامعه و خانواده‌ها منتقل کنند و ناهنجاری‌ها و کج‌روی‌ها را در جامعه کمرنگ کرده و با یک برنامه‌ریزی دقیق به طور کلی از بین ببرند‌.
مظفری اضافه کرد: معلمان و مدرسان آموزش خانواده می‌خواهند از خطاها و آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کنند و تمام توان و تلاش خود را به کار خواهند گرفت که بزه و جرمی در جامعه به وقوع نپیوندد لذا خانواده‌ها را آموزش می دهند که در مقابل آسیب‌های اجتماعی مصون باشند‌. 
وی اظهار کرد: پلیس هم به پیشگیری اعتقاد کامل دارد و چند سالی است که روی این موضوع کار کارشناسی انجام می‌دهد.
مظفری تصریح کرد: پیشگیری اجتماعی بر پیشگیری انتظامی مقدم‌تر است‌. 
معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد‌: در بحث پیشگیری اجتماعی که به طور جدی در دستور کار پلیس قرار دارد با شما که به عنوان مدرس آموزش خانواده مشغول فعالیت هستید نقطه اشتراک داریم‌، پس باید در این راستا هماهنگ و همسو عمل کنیم. 
وی گفت‌: دغدغه کارشناسان مسائل اجتماعی که از نیروی انتظامی به مدارس‌، دانشگاه‌ها‌، کانون‌ها، اردوگاه‌ها و سایر مکان‌های دیگر اعزام می‌شوند‌، این است که خانواده‌ها بیشتر از فرزندان خود صیانت کنند، رفت و آمدهای آن‌ها را تحت نظر داشته باشند و در مقابل اعمال خلاف دیگران بی‌تفاوت نباشند‌.
مظفری در پایان به نقطه اشتراک معلم و پلیس که همان مقوله پیشگیری اجتماعی است، تاکید کرد‌.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول